A7V133 og brænderprogram
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 20-09-01 08:36

Jeg har store problemer når jeg prøver at installere brænderprogrammer på
min pjuter.

Uanset hvilket brænderprogram jeg bruger, går maskinen død, og skal
genstartes. Med Easy CD 5 platinum får jeg "blå skærm" og skal formattere!!!
Selv Windows media Players indbyggede adaptec brænderprogram får lortet til
at gå ned.
Jeg bruger windows 2000.

Er der nogen der har oplevet dette, og evt. har en løsning på det??

Mvh

Lars Christoffersen
Lars.Christoffersen@mail.dk

Fra : CTK

Dato : 20-09-01 08:50

installer programmet og INDEN du genstarter installer de patches der er til
Win2K, ellers skodder den. se www.roxio.com for nærmere

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 20-09-01 10:51

Jeg har ikke haft problemer i win2k før jeg skiftede bundkortet.
Desuden er det jo ikke kun easy CD creator 5 der går i ged, det er samtlige
brænderprogrammer.

Jeg tør faktisk ikke installere easy CD creator igen, da jeg nu for 5 gang
har fået den op at køre igen efter formattering.

Lars Christoffersen

Fra : raven

Dato : 20-09-01 11:59

On Thu, 20 Sep 2001 11:51:09 +0200, "Lars Christoffersen"
<Lars.Christoffersen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg tør faktisk ikke installere easy CD creator igen, da jeg nu for 5 gang
>har fået den op at køre igen efter formattering.

Jeg har asus a7v, og har aldrig haft de problemer. Win2k betragter
promise IDE controlleren som scsi. Måske er det fordi jeg altid har
benyttet denne, at jeg aldrig har haft problemer.

Jeg har installeret driverne til promise controlleren (asus CD, eller
noget nyere). Måske har scsi controlleren en fortrinsret i
brændersoftware ?

Iøvrigt bruger jeg Nero. http://www.ahead.de

mvh

John

Fra : Morten Hougs

Dato : 20-09-01 14:18

Hvis du har en scsi brænder, check at du har aspi drivere installeret.
http://www.winchan.net/aspi/

/Morten

Fra : mf

Dato : 20-09-01 14:34

jeg kører med ovennævnte bundkort og plextor brænder samt easy cd creator
uden problemer ...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-09-01 22:24

Version 5.0 skodder men der er kommet en ny udgave.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk