Hvor kan RAM købes...
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 19-09-01 20:43

Hej
Er der nogle der kender nogle steder hvor der kan købes 32MB sd-ram moduler,
enten i Aalborg, eller i vestjylland? Eller er der nogle der har nogle gode
ideer til steder hvor man kunne finde det?

Med venlig hilsen...
Thorbjørn

Fra : *Xray

Dato : 19-09-01 22:23

"Thorbjørn Jørgensen thorbjorn-jorgensen@person.dk>" <<REPLY> skrev i en meddelelse
> [...]
> enten i Aalborg, eller i vestjylland? Eller er der nogle der har nogle gode
> ideer til steder hvor man kunne finde det?

www.edbpriser.dk

*Xray

Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 20-09-01 22:08

Der var ikke lige nogen på listerne i geografisk nærhed, og det hastede
lidt. Men eller tak for hjælpen...
Mvh

Fra : Freaken

Dato : 23-09-01 12:21

Hvorfor ikke få dem tilsendt???
Du sparer for det meste en del penge ved at få dem tilsendt din adr.(selv
med forsendelse)
Freaken

"Thorbjørn Jørgensen thorbjorn-jorgensen@person.dk>" <<REPLY> skrev i en
meddelelse news:9odlrm$h88$1@sunsite.dk...

Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 24-09-01 15:45

Det var fodi jeg skulle have brugt dem i lørdags...

Mvh
Thorbjørn