Hjælp: Comp. låser efter 5 min DL
Fra : pkc

Dato : 19-09-01 17:44

Min comp. Epox board 8kta3+ / 700 Athlon / 512 pc 133/100 / G400 DualH - og
ligenu Win XP - (samme problem på Win ME)

Når jeg DL via fx Edonkey låser comp totalt efter ca. 5 min - det samme kan
ske når jeg kopiere fra CD rom til harddisk.

Jeg mener og tror at jeg har installeret de drivere der skal til - men et
eller andet er der jo galt.

Er der nogen derude der har et godt råd ? - på forhånd tak - jeg er lydhør
over for alt konstruktivt.

Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde
pkc@boat4you.dk / www.boat4you.dk
tlf. +45 40365465 ICQ 77311351

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 19-09-01 18:59

Hej

Har du prøvet at installere de nyeste via 4in1 drivere? Jeg havde et
lignende problem, men løste det ved at installere hele baduljen fra via
4in1.

MVH
Lasse Kjærsgaard

Fra : pkc

Dato : 19-09-01 19:25

Tak for forslaget - jeg prøver -

Fra : pkc

Dato : 19-09-01 21:05

Jeg har løst det: Jeg flyttede mit netkort så det nu sidder før mit scsi
kort (og dermed også sidder først i pci slottene)

Nu tordner det bare der ud af -

-

Fra : pkc

Dato : 20-09-01 16:05

Troede jeg - det er ikke løst - nu er jeg "GAL" - er der nogen forslag ?

Per