Billige 3330 låst ??
Fra : Allan Bach

Dato : 19-09-01 17:04

Hej NG

Jeg har lige købt den billige Nokia 3330 fra Bilka til 599 med et Telia abb.

Når jeg sætter mit gamle TelMore sim kort i beder den først om pink-koden,
hvilken jeg indtaster..

Derefter beder den om en sikkerhedskode...... i manuellen står der at koden
er forudindstillet til 12345, men denne kode fungerer ikke på min tlf.

Er dette et tegn på at den alligevel er sim-låst eller hvad ??

Er der nogen der kender denne kode eller kan hjælpe mig ??

SW versionen er:
V 03.10
12-05-1
NHM-6

På forhånd tak for hjælpen

Mvh.

Allan Bach

Fra : Lars Kristensen

Dato : 19-09-01 19:30

Hej Allan!
Jeg har oplevet at det var 98765 i stedet for.
Ellers skal du bruge et datakabel og f.eks et program der hedder Nokia tool
034.Det kan hentes på
www.gsmunlock.dk

Mvh. Lars
--
Unlock af alle Nokia modeller for 75,- plus porto
Kontakt 3523@12mail.dk Viborg(40629093)