ADSL og Explorer
Fra : Jan B. Steffensen

Dato : 19-09-01 14:14

Efter at have fået ADSL starter Internet Explorer med jævne mellemrum af sig
selv for at vise en given, men skiftende side - oftest reklamer. Når jeg
starter PC'en dukker Internet Explorers velkomstbillede også op kortvarigt,
men uden at programmet selv starter. I disse virustider vil jeg gerne have
styr på min Internet Explorer, så jeg håber, at jeg kan få lidt hjælp til at
slippe af med disse "uantoriserede" opstarter.

Jan B. Steffensen
jbs@webfic.com

Fra : Simon Skals

Dato : 19-09-01 14:25

It seems Jan B. Steffensen wrote:
> [...]
>styr på min Internet Explorer, så jeg håber, at jeg kan få lidt hjælp til at
>slippe af med disse "uantoriserede" opstarter.

Det lyder ikke videre xDSL-relateret. Et bedre sted at spørge er
dk.edb.internet.software.browser.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>