Ny Netbutik
Fra : DKS

Dato : 19-09-01 14:03

Velkommen til den nye Netbutik, med mange gode tilbud!!

Se linket www.global-electronic.synonym.dk/

God Fornøjelse

Global Electronic

Fra : Klaus

Dato : 19-09-01 14:09

DKS wrote:

> Velkommen til den nye Netbutik, med mange gode tilbud!!
>
> Se linket www.global-electronic.synonym.dk/
>
> God Fornøjelse
>
> Global Electronic

HAAAAAAAALLLLLOOOOOOO !!!!!
Fundatsen er altså ikke blevet ændret siden den sidste reklame
!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Peter

Dato : 19-09-01 14:29

Nu stopper du!
Vi er meget trætte af dine fortsatte reklamer - klage sendt til din
udbyder.
Samtidig lever din side langt fra op til reglerne omkring ehandel hvorfor
kopi er sendt til Forbrugerstyrelsen.

Fra : Tom Hansen

Dato : 19-09-01 15:03

> Samtidig lever din side langt fra op til reglerne omkring ehandel

Af ren interesse, gider du uddybe det ?

Tom

Fra : Peter

Dato : 19-09-01 16:38

"Tom Hansen" <tomhansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Af ren interesse, gider du uddybe det ?
>
> Tom

Jeg gider ikke slå siden op igen, men kan blandt andet huske manglende
angivelse af selskabsform og manglende CVR-nr.

Peter

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-09-01 14:26

"DKS" <info@globalelectronic.dk> wrote in message
> Velkommen til den nye Netbutik, med mange gode tilbud!!
>
> Se linket www.global-electronic.synonym.dk/

Reklamer ikke velset i dk.edb.hardware , der henvises derimod til
dk.edb.marked.*
Læs mere om grupperne og deres fundsatser på usenet.dk

CC : DKS

/Dennis

Fra : Kim Poulsen

Dato : 20-09-01 03:27

tjaa stave kan de da vist heller ikke
citat: "F.eks. det at kunne skifte useende" under "Om os" på siden.
Har ikke rigtigt hørt om useende før, men nok et nyt fancy ehandels ord
tror ikke lige det bliver der jeg køber mit næste stykke hardware.

vh Kim Poulsen

Fra : Mogens

Dato : 19-09-01 18:49

On Wed, 19 Sep 2001 19:26:57 -0700, "Kim Poulsen" <KLP@Vejen-net.dk>
wrote:

>tror ikke lige det bliver der jeg køber mit næste stykke hardware.

Nu har de jo heller ikke ret meget man kan vælge imellem.
Hvem pokker starter en butik op med 1 kabinet, 1 bundkort osv.
Det ser jo mere ud som om de har skilt en PC'er ad for at sælge
den stykvis. Desuden er deres priser alt for høje.
Næh, den bette butik er da en dødssejler. Hæ !

Mvh Mogens

Fra : Ivan G

Dato : 19-09-01 18:54

"> citat: "F.eks. det at kunne skifte useende" under "Om os" på siden.

Det er da stavet helt korrekt.....hvis man er fynbo! FLAG U.....DER KOMMER
EN JETJAVER!

Fra : *Tweak*

Dato : 20-09-01 09:06

Hvor mange mails tror I der kan ligge i deres postkasse:

administration@globalelectronic.dk

--
*Tweak*
icq: 131528069