selskabshest
Fra : johnny Larsen

Dato : 19-09-01 13:39

Da min dejlilge unghest på 2 ½ lige har mistet sin bedste ven på grund af at
hun havde dårlige bagben, ville jeg hører om der var nogle i det ganske land
der skulle have en pony på ca. 120 130 som de kan undvære. Jeg vil først og
fremmest være intresseret i at låne den med eventuelt forkøbsret. Jeg håber
at der er nogle der kan hjælpe. Hesten skal stå hjemme hos os privat, med
fodring 3 gange dagligt, om sommeren går de frit,men i de værste
vintermåneder bliver de lukket ind om natten, selvfølgelig i egen boks, med
vandingsanlæg.
Dersom min hoppe måtte aflives pludselig har vi rigeligt hø/halm, så hvis
det har din/jeres interesse så skriv eller ring
( Lolland)
54902928

Lilli Mollerup

begin 666 Johnny Larsen.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DQA<G-E;CM*;VAN;GD-"D9.
M.DIO:&YN>2!,87)S96X-"E)%5CHR,# Q,#DQ.50Q,C,Y,3E:#0I%3D0Z5D-!
$4D0-"@``
`
end