BT ADSL
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 19-09-01 11:51

Jeg har lige et par spørgsmål angående BT (Boomtown) ADSL. Kan man selv
konfigurere routeren ligesom med NE2?

Er det ikke muligt at få BT ADSL når det er TDC der er på centralen?

/Rasmus

Fra : *Xray

Dato : 19-09-01 14:00

"Rasmus Lauritsen" <razzia@phreaker.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige et par spørgsmål angående BT (Boomtown) ADSL. Kan man selv
> konfigurere routeren ligesom med NE2?

Ja

> Er det ikke muligt at få BT ADSL når det er TDC der er på centralen?

Jo, det er jo TDC der udbyder Boomtown ADSL.

*Xray

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 19-09-01 15:00

oki

Ved i hvad man skal gøre for at bestille??

Når jeg vil bestille får jeg at vide at jeg skal logge ind, men det er jeg
allerede... ?

/Rasmus

Fra : Simon Skals

Dato : 19-09-01 15:10

It seems Rasmus Lauritsen wrote:
>Ved i hvad man skal gøre for at bestille??

Det kunne tænkes, at TDC måske selv kan kaste lidt lys over
sagen. Prøv at ringe til dem, eller skriv i tele.internet.adsl.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : *Xray

Dato : 19-09-01 15:26

> oki
>
> Ved i hvad man skal gøre for at bestille??
>
> Når jeg vil bestille får jeg at vide at jeg skal logge ind, men det er jeg
> allerede... ?

Har du prøvet at skrive dit login og password igen? Hvad sker der så?

*Xray

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 19-09-01 19:39

> "Rasmus Lauritsen" <razzia@phreaker.net> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at skrive dit login og password igen? Hvad sker der så?
>
> *Xray

Den bliver ved med at skrive jeg skal logge ind igen...

Fra : FH

Dato : 20-09-01 22:41

On Wed, 19 Sep 2001 20:38:51 +0200, "Rasmus Lauritsen"
<razzia@phreaker.net> wrote:

>Den bliver ved med at skrive jeg skal logge ind igen...

Du skal være betalende medlem - altså "Boomtown City Member" - for
at kunne bestille.
Jeg forstår den dog ikke helt, da man oven i hatten bliver "Automatisk
Boomtown City Member" - altså får et medlemskab

--
Flemming H.
[remove 2 spaces in mail)