Køb af nyt bundkort og harddisk
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 18-09-01 22:41

Jeg skal til at lave en lille opgradering og har tænky mig at købe et
EP-8KTA3+ Pro ATX motherboard (ok?)

Dertil hører en RAID controler. Da jeg alligevel skal ud at købe en ny
harddisk på 30-40 mb er spørgsmålet? skal jeg vælge en extra IBM deskstar 30
GB 5400rpm (har en i forvejen) eller købe en lidt hurtigere og størrer IBM
deskstar 40 GB 7200 rpm?

Hvis jeg vælger den sidste løsning, har jeg så nogen mulig hed for at kører
RAID...så vidt jeg har forstået kan jeg ikke.....

Eller giver den nye harddisk på 7200 ren faktisk sammen boost som 2 lidt
langsomere 5400 hardiske?

Håber virkelig at nogen kan hjælpe lidt hurtig, dajeg skal ud at købe i
denne uge

MVH
Anders :)))