Trådløst webcam???
Fra : Stefan & Karina

Dato : 18-09-01 22:33

Hej

Da jeg snart skal være far og kun har 14 dages barsel, har vi snakket om at
sætte et webcam på kravlegården og sengen til den lille. Men er der nogle
der ved om man kan få et trådløst webcam, så jeg er fri for at trække kabler
gennem hele lejligheden?

Stef

Fra : Shamran

Dato : 20-09-01 21:01

"Stefan & Karina" <stefware@email.dk> wrote in message
> [...]
> sætte et webcam på kravlegården og sengen til den lille. Men er der nogle
> der ved om man kan få et trådløst webcam, så jeg er fri for at trække

Hmm jeg ved ikke noget som helst om dette produkt for at være helt ærlig,
men da jeg så denne reklame kom jeg til at tænke på din mail og vil da vise
dig linken så kan du jo prøve eller lad vær.. men hvis du køber det vil det
være radt med din mening
http://www.x10.com/home/offer.cgi?!LND9,../yahooPU1a43.htm?>M=77122.1576961.
3129762.1493765/D=geocities/S=76001078:PUC/A=774547/R=1

MVH Shamran

Fra : Morten

Dato : 20-09-01 22:13

under product features står der "100' range" er det fod eller hvad?

mvh
Morten