Re:wolle´s wow
Fra : HHR

Dato : 04-12-00 20:16

Er dr nogle der har kendskab med dette da jeg i Hunden har læst at det
skulle kunne helbrede hund med allergi og spare dem for at indtage
Prednisolon som mange dyrlæger giver for at blive fri for hunden
PÅ forhånd tak

Fra : Gidde

Dato : 05-12-00 09:26

Hej
Jeg har ikke kendskab til det nævnte produkt, men jeg fandt følgende side
på Nettet: http://www.wolle.com/sites/hundekatte.html
Mvh. Gitte