Windows 2000 ICS (Internetdeling)
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 18-09-01 17:07

<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/>
er opdateret med Windows 2000 ICS (XP følger senere)
incl. generel information angående APIPA og NAT.

Enkelte af de øvrige sider er små-justeret.

FUT:dk.edb.system.ms-windows

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, Fjernstyring med af PC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-09-01 18:54

Bjarne Duelund skrev:

><http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/>
>er opdateret med Windows 2000 ICS (XP følger senere)
>incl. generel information angående APIPA og NAT.

Sådan et opslag hører ikke hjemme i nogen af grupperne. Brug
venligst dk.opslag.internet til den slags.

Bjarnes fut er ikke respekteret.

XFut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel
http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 18-09-01 19:20

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse news:dh2fqtk33tqif60a63hn4n8lqcipfkg10s@news.stofanet.dk...

> Sådan et opslag hører ikke hjemme i nogen af grupperne. Brug
> venligst dk.opslag.internet til den slags.
>
> Bjarnes fut er ikke respekteret.

Ja, hvad skal man sige ?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 18-09-01 19:28

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 18-09-01 20:01

Hej Bertel Lund Hansen <nospamto@lundhansen.dk>

>Sådan et opslag hører ikke hjemme i nogen af grupperne.

Ingen af grupperne forbyder opslag. Vi kan diskutere om det skulle
være sendt til dk.edb.internet, men i de to andre grupper henvises
regelmæssigt til Bjarnes udmærkede how-to's. Emnet (internet-deling)
bringes op til stadighed og i den sammenhæng mener jeg opslaget må
siges at være både relevant og af almen interesse.

>Bjarnes fut er ikke respekteret.
>
>XFut dk.admin.netikette
>(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

Ignoreret, men FUT sat.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Christian Mygind

Dato : 18-09-01 22:19

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
[cut]
> Sådan et opslag hører ikke hjemme i nogen af grupperne. Brug
> venligst dk.opslag.internet til den slags.

Rolig nu, Bertel.

Spørgsmål angående subj. dukker om adskillge gange om ugen i denne gruppe.
Bjarne har skrevet hvad man roligt kan kalde en autoritativ kilde til
løsning af mange af de spørgsmål folk stiller _i_denne_gruppe_ - og der
henvises ofte til hans side i gruppen.
At Bjarne i al beskedenhed oplyser interesserede (såvel daglige læsere som
intelligente newbies, der checker headere, inden de stiller spørgsmål) om en
opdatering af denne kilde burde ikke afstedkomme en NetBetjent-"Passér
gaden". Herregud - hvor mange normale [1] mennesker læser
dk.opslag.internet?

/Chr

[1] nor'mal adj. (fra latin normalis): i overensstemmelse med en norm,
regelret, gennemsnitlig.