???
Fra : Jesper Petersen

Dato : 18-09-01 15:40

Hvilke konsekvenser kan det få for en udbyder der kræver at man er hjemme
fra 7.30 til 16.00 for at installere ADSL og derefter udebliver. Nu har jeg
mistet en dags fakturering og kan se frem til en til, når de en dag ser sig
i stand til at komme. Og så bliver det sikkert med kort varsel, så jeg
kommer til at stå med håret i postkassen hos en kunde

Lige nu kræver det ret stor selvkontrol at lade være med at svine nogen til.

/Jesper

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 18-09-01 15:52

> Hvilke konsekvenser kan det få for en udbyder der kræver at man er hjemme
> fra 7.30 til 16.00 for at installere ADSL og derefter udebliver.

Godt spørgsmål

Jeg tog fri en hel dag, fordi TDC skulle komme og installere ADSL om
eftermiddagen. De ringede lige før "lukketid" - at de desværre ikke kunne nå
det den dag. Jeg har dog nu fået ADSL.

Men det er da ret træls at spilde en fridag på ingenting.

Fra : Kadann

Dato : 18-09-01 16:04

Du kan jo evt. prøve at ringe til udbyderen og udtrykke din harme..
hvem ved, det kan jo være du kan få et par gratis dage ud af det?

Fra : Jesper Petersen

Dato : 18-09-01 16:27

Jeg håbede mere på en eller anden juridisk/økonomisk konsekvens af en ikke
overholdt aftale.

/Jesper

Fra : Kadann

Dato : 18-09-01 16:49

Det er der ganske sikkert, men mon ikke at hvis du bruger den, så får
du bare tildelt en økonomisk kompentation.. og det gør du sikkert oss'
hvis du kontakter din udbyder og brokker dig.. så i sidste ende er det
vel samme resultat, med mindre du vil ud af aftalen?

Fra : Jesper Petersen

Dato : 18-09-01 17:54

Du har ret, jeg forbereder mig bare bedst muligt.
Jeg er mere end almindeligt sur.
Et telefon-selskab der ikke engang kan finde ud af at ringe afbud!!! Hvor
ligger troværdigheden.

Fra : Kadann

Dato : 18-09-01 18:36

Nu vil jeg ikke opfordre dig til at svine den stakkels kundeservice
medarbelder til udover det sædvanlige, da jeg selv ved hvordan det er
at sidde og få en spand lort i hovedet af sure kunder.

Men ta' det stille og roligt, det kommer man tit længere med i stedet
for at vælte en masse vrede udover en ansat der intet ansvar har for
disse ting.

Brok kan jo oss' sagtens gøres i et normalt toneleje og uden grimme
ord

Fra : Jesper Petersen

Dato : 18-09-01 20:12

> Nu vil jeg ikke opfordre dig til at svine den stakkels kundeservice
> medarbelder til udover det sædvanlige, da jeg selv ved hvordan det er
> at sidde og få en spand lort i hovedet af sure kunder.

Q aldrig falde mig ind. Men jeg skældte engang en direktør i en større
hvidvarekæde ud, så de glemte at sende mig en regning på et køleskab

> [...]
> disse ting.
> Brok kan jo oss' sagtens gøres i et normalt toneleje og uden grimme

Jeg taler nok nærmest mindre når jeg er i det her humør. Og jeg tror mit
toneleje er lavere end normalt
Som du siger. Man kommer ikke nødvendigvis hurtigere frem ved at buse.
Men jeg har altså skrevet et brev til direktøren. Jeg ved bare ikke før
imorgen, om jeg skal smide det ud, sende det til ham personligt eller sende
det som åbent brev til alt og alle jeg kan komme i tanke om .

Fra : M Larsen

Dato : 20-09-01 21:13

ej så se lige her

jeg har en lille historie fra den rigtige verden om tdc service niveau.
Den 9/7/2001 kunne jeg langt om længe bestille adsl fedt nok , den
18/9/2001 skulle det så ske, jeg ventede så spændt på, at de skulle komme,
men nej, der kom ingen tekniker hmmm. Så ringede jeg til tdc kundeservice
og fik en ny aftale i stand til dagen efter. Ventede spændt endnu engang,
men der kom heller ingen, ringede igen til kundeservice, de lovede 100% at
de ville komme i dag, men hvad tror i der skete JA der kom sgu ingen, så jeg
prøvede for 4. gang ,de undskyldte mange gange, men har så lovet at komme i
morgen kl.17, tør jeg tro på det ? og det bedste er jeg blev lovet en
kompensation på 300 kr ja hvor fedt, jeg holdt fri fra arbejde i 3 dage !

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-09-01 21:16

"M Larsen" <666@os.dk> wrote in message
> [...]
> morgen kl.17, tør jeg tro på det ? og det bedste er jeg blev lovet en
> kompensation på 300 kr ja hvor fedt, jeg holdt fri fra arbejde i 3 dage !

Hvorfor poste den to steder..? Og så i et indlæg.?

Henrik..

Fra : Jesper Petersen

Dato : 20-09-01 23:07

Jeg har fået min..
Jeg mangler bare at forhandle en fornuftig kompensation.

/J