Må man??
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 29-11-00 18:13

Må man efterlyse gode og ansvarer og interesseret mennesker til en
omplaceringshund her - eller foregår det kun i markedsgruppen??

KH
Søs

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 29-11-00 19:02

Søs D. Jensen <emma@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yOaV5.12949$zs.354010@twister.sunsite.auc.dk...
> Må man efterlyse gode og ansvarer og interesseret mennesker til en
> omplaceringshund her - eller foregår det kun i markedsgruppen??
>
> KH
> Søs

Helt ærligt aner jeg det ikke - men lov mig i al fald ikke at efterlyse
dette i markedsgruppen! det ville være synd for hunden! - Efterlys det
hellere i denne gruppe for her er i al fald nogle mennesker der har forstand
på og kærlighed til hunde - jeg fik selv i marts måned en omplaceringshund
fra et internat - alt gik godt indtil for 2 mdr. siden hvor hunden blev
drønhamrende usikker - grundet forkert prægning som hvalp - nu går det så
fremad igen!! takket være psykologhjælp og ihærdigt indsats og arbejde
Jeg synes du skal efterlyse evt. kommende ejer i denne gruppe - og får du
vrøvl så henvis til mig - jeg tager gerne ansvaret - i et marked skal hunden
i al fald ikke - !! skriv en mail til gruppen fortæl om vovsen og efterlys
gode forældre og se hvad der sker - henvis evt. kværulanter til mig
MVH Anne-Marie

--
der er ved at lave hjemmesidde på adr:
http://www.sanwoo.subnet.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-11-00 20:19

In article <bDbV5.2228$_t3.264685@news101.telia.com>, "Anne-Marie
Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> wrote:

> henvis evt. kværulanter til mig

Gælder det også folk fra andre ng'er? - for har jeg et par stykker til
dig

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 30-11-00 01:23

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nogen-DE64F4.20191729112000@news.inet.tele.dk...

> Gælder det også folk fra andre ng'er? - for har jeg et par stykker til
> dig
>
> --
> MVH
> Martin Edlich

Ja OK - hvis det drejer sig om omplacering af dyr - og det ikke hører ikke
hjemme i den respektive dyregruppe så lad folk brokke sig til mig - for hvor
hører omplaceringer ellers hjemme!!!????????????? i al fald skal omplacerede
dyr ikke ud i et marked hvor der er begyndere - det er dyrets tarv vi ser
på - ikke nyhedsgruppers fundatser!!!(garanteret forkert stavet!!!

MVH AMI

Fra : Winnie steen

Dato : 30-11-00 16:08

Søs D. Jensen <emma@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:yOaV5.12949$zs.354010@twister.sunsite.auc.dk...
> Må man efterlyse gode og ansvarer og interesseret mennesker til en
> omplaceringshund her

- selvfølgelig må (læs skal) du det!
mvh
Winnie

Fra : Martin Olsen

Dato : 30-11-00 17:50

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> Må man efterlyse gode og ansvarer og interesseret mennesker til en
> omplaceringshund her - > KH
> Søs

Hej Søs,
dette virker da som det rigtige sted at gøre det.
Så gør du bare det!
Mvh
Martin.

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 30-11-00 21:47

Supert, hvis det er jeres indstiling. Jeg havde faktisk også den bagtanke
med det, at jeg IKKE ville forsøge at finde nye ejere gennem
markedsgruppen - den har en lidt dårlig klang i mine øre - måske udfortjent

Jeg vender frygtelig tilbage med efterlysning efter søde, gode og rare
ejere.

KH
Søs

Martin Olsen <martino@post6.tele.dk> skrev i en