HVOR FINDER JEG EN GOD AKUPUNKTØR?
Fra : cityline

Dato : 18-09-01 11:02

Er der nogen, der kan anbefale en god akupunktør til bækkenløsning?
Jeg bor i Odsherred-Holbæk området, men kører gerne, hvis det er nødvendigt.
Line

Fra : Bjarne Krog

Dato : 18-09-01 22:33

On Tue, 18 Sep 2001 12:02:16 +0200, "cityline"
<cityline@post.cybercity.dk> wrote:

>Er der nogen, der kan anbefale en god akupunktør til bækkenløsning?
>Jeg bor i Odsherred-Holbæk området, men kører gerne, hvis det er nødvendigt.
Hej Line

Prøv denne side http://www.akupunktoerer.dk/

selv ville jeg anbefale

Akupunkturklinikken v/Lars Wiinblad
Navn: Lars Wiinblad
Klinikadresse: Labæk 5, 1
By: Holbæk
Telefonnummer: 23264240

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Bjarne Krog

Dato : 18-09-01 22:43

On Tue, 18 Sep 2001 23:33:28 +0200, Bjarne Krog
<b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> wrote:

>Hej Line
>
>Prøv denne side http://www.akupunktoerer.dk/
>
>selv ville jeg anbefale