Betydning for download-tid
Fra : Ricki Susic

Dato : 18-09-01 07:59

Hej NG,

Når man opretter symboler i en flash-animation, har det så nogen betydning
for størrelsen af den publicerede fil, hvis der ligger ubrugte symboler i
library. Jeg har f.eks. oplevet at jeg importerer .wav filer, og at de nogle
gange ligger der 3 gange ( den samme fil ). Jeg tænker om det er nødvendigt
at gennemgå library-et for dubletter og evt. rydde dem af vejen, inden jeg
publicerer??

Hilsen Ricki

Fra : Michael Peo

Dato : 19-09-01 14:31

Det behøver du ikke. Når du exporterer tager flash kun de anvendte symboler med i den endelige swf-fil.
/peo
www.bandage.dk

"Ricki Susic" <webfabrikken@pc.dk> wrote in message news:3ba6f104$0$51399$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
: Hej NG,