Realtek 8029 virker ikke med nyt motherboa~
Fra : Morten Decker

Dato : 17-09-01 22:01

( er også blevet postet i edb.netvaerk )

Efter at jeg har skiftet mit board ud til et Abit KT7A virker mit netkort
ikke længere..
Kan godt finde det i enhedshåndtering ( win2k pro )
men "enheden startes ikke"!!
Har hentet nyeste drivere til kortet og de nyeste opdateringer til boardet,
dvs. bios og 4in1 !
Netkortet virker fint på en anden maskine og hvis jeg sætter et 8019 i min
egen kører det også fint ( men jeg skal bruge det andet )

Hva kan jeg have gjort galt?? Og hva kan jeg gøre nu?
/DEckEr

Fra : Ben Dover & C. Howet~

Dato : 18-09-01 07:25

> [...]
> egen kører det også fint ( men jeg skal bruge det andet )
>
> Hva kan jeg have gjort galt?? Og hva kan jeg gøre nu?

Du kan evt. købe et andet (meget bedre) netkort f.eks. 3Com.
Jeg har arbejdet med flere RT8029 Netkort, og det er altså
noget skod !
Efter mit skifte til andet mærke (3com) har der aldrig været
probs, aldrig !
Ved godt det er et skod svar, men det bedste jeg kan give.
-Bo-