Web Cam 2 USB virker ikke.
Fra : Glavind

Dato : 17-09-01 21:21

Hejsa.

Jeg har lige fået ny pc og mit cam viker ikke her som det gjorde på min
gamle pc. Der meldes ingen fejl, men billedet er helt hvidt. Jeg har prøvet
at skrue helt ned for brightnes, men det hjælper ikke.
Er der hjælp at finde her?

M.v.h.
Glavind

Fra : Martin

Dato : 19-09-01 07:33

> [...]
prøvet
> at skrue helt ned for brightnes, men det hjælper ikke.

Jeg har haft samme problem, det løses ved at installerer kameraet forfra,
nogle gange har jeg været nødtil først at sætte kameraet til usb porten
efter at pc'ene r startet for at få det til at virke.

Hilsen Martin