Opera
Fra : Kate

Dato : 17-09-01 21:05

Er der nogen her der kender til Opera? Bare for at se forskellen på IE
og Opera hentede jeg den idag og umiddelbart kan jeg godt li' hvad jeg
ser, men.......Jeg sad og surfede netop for at se hvordan den virker og
brugte jubii's rouletten. Lige pludseligt finder Opera på at ændre
adressen så nu henviser den til en adresse som altså ikke virker. Jeg
har prøvet at lukke Opera og åbne igen. Gået ud og opdateret uden held.
Bagefter åbnede jeg siden, altså den med rouletten, i IE men her virker
den efter hensigten. Kan nogen fortælle mig hvad der gik galt?

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : CHRistian

Dato : 17-09-01 22:31

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget>'s posting:

>brugte jubii's rouletten. Lige pludseligt finder Opera på at ændre
>adressen så nu henviser den til en adresse som altså ikke virker. Jeg

Hvor/hvordan præcist gør den det med adressen?

Jeg kan lige umiddelbart ikke fremprovokere den fejl, du beskriver.

--
Opera.. BrowserEN: http://my.opera.com/

Fra : Kate

Dato : 18-09-01 15:01

CHRistian <nospam@direkte.org> wrote in

> Kate <oliwer@wanadoo.dknoget>'s posting:

> Hvor/hvordan præcist gør den det med adressen?
>
> Jeg kan lige umiddelbart ikke fremprovokere den fejl, du beskriver.

Efter en genstart af maskinen, altså efter at ha' slukket hele natten
og mens jeg var på arbejde, virker rouletten igen efter hensigten. Jeg
ved ikke hvordan det skete, men istedet for at kalde
asp.jubii.dk.....som den gør nu kaldte den en side som vidst nok hed
www.edmig.dk og på denne side kom en server fejl.
Senere, efter jeg var gået i seng, kom jeg til at tænke på at jeg måske
bare skulle ha' tømt cachen, så det vil jeg gøre hvis det skulle ske
igen.
Tak for forsøget på hjælp,

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 18-09-01 08:09

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message
> [...]
>
> --
> Kate
>
> Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Hei
Opera kan stilles inn til å identifiseres som IE5 og Netscape 4.76.
Jeg har best erfaring med å la den identifiseres som Netscape 4.76
Dette kan bevirke hvilke side den åpner hvis webområdet er laget for
forskjellige nettlesere.
Thore Øivind