Onde heste findes de?
Fra : Assens

Dato : 19-01-01 09:33

Heste blir det VI gør dem til. Og det er de faktisk meget gode til at lære.
Det der tit er galt er at vi tror at tusind års klassisk omgang med heste
kan læres på kort tid eller ved at læse i en bog!! Henvend jer dog til
erfarne hestefolk og spørg om hjælp, de der har erfaringen har aldrig noget
imod at gi den videre. Gi dig altid go tid og prøv altid atgøre det på
hestens præmisser!M.h.t at sætte heste sammen på fold. Skal du passe på at
hesten ikke kommer til skade,det kan gå rigtigt galt, så lad hestene gå på
adskilte folde i begyndelsen( det er også vigtigt hvis man vil ha hest ,at
ha plads nok)Ellers er heste meget gode til at finde deres plads i
flokken.Jeg har tit nye heste der kommer til og har aldrig problemer hvis
jeg ellers gir mig go tid og tænker mig godt om. Men bliv ved! Ta nogle
søvnløse nætter og k

ontakt erfarne heste folk! (hvis der ellers er nogen tilbage?)