Er CC og WOL ikke elendige mere?
Fra : Tandberg

Dato : 10-09-01 21:11

For lidt under et års tid siden overvejde jeg at få adsl. Jeg
tilbragte lidt tid i denne gruppe, og fandt ud af, at man godt nok
ikke fik mest for pengene med TDC, men at folk overvejende var vildt
utilfredse med servicen og funktionaliteten hos CC og WOL. Derfor
mente jeg på det tidspunkt at jeg var mest til NetEkspres.

Jeg fik dog aldrig adsl alligevel, men nu er tiden kommet igen. Jeg
tog for givet at jeg bare skulle have en 256/128 hos TDC, og var lige
ved at bestille den på deres site. En pludselig indskydelse fik mig
dog til liiige at smutte forbi denne gruppe igen, og hvad ser jeg? Nu
er TDC elendige både i kvantitet(som før), men så sandelig også i
kvalitet. Der hersker åbenbart en udbredt opfattelse af at TDC er
elendige.

Nu til mit spørgsmål. Er det tilfældet? Er både CC og WOL blevet bedre
hvad kvalitet(funktionalitet og service) angår? Får man mest for
pengene der? Nu vil jeg jo ikke spørge hvad én med mit behov skal
vælge, da i alle nok har forskellige meninger, men.... jeg gør det sku
alligevel. Hvad skal jeg vælge? )

På forhånd tak.

Torben

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 17-09-01 19:51

Jeg mener at alle DSL spillere idag leverer fin kvalitet.
Der kan være problemer i kundehånteringen, og forskelle i features, men
basalt (når der *ER* leveret) så kører DSL som smurt hos alle.

Man skal tænke på at etableringsomkostningerne pr. kunde er så høje at
udbyderen ikke har råd til at kunden skrider pga. dårligt produkt.

Så selvom jeg ikke er 100% obejktiv (se .signature) så er svaret:
CC og WOL er ikke elendige (mere ?)

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 17-09-01 22:22

Hej Tandberg, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Nu til mit spørgsmål. Er det tilfældet? Er både CC og WOL blevet
> bedre hvad kvalitet(funktionalitet og service) angår?

Jeg ved ikke, om de er blevet bedre, da jeg ikke har oplevet i hvert
fald WOL/Tiscali som ringe - tværtimod. Jeg har min ADSL i noget over
et år, og det har kørt som i olie hele tiden (bortset fra død central
3 gange i alt indenfor hele tidsrummet, hver gang mellem et par timer
og en halv snes stykker; men den slags sker jo).

Mit gæt er, at CC kører nogenlunde lige så udmærket, hvlket sikkert
også er tilfældet med TDC. (Tiscali og CC er bare nemmere at
sammenligne mht. produkter).

Altså nogenlunde som Søren skriver ovenfor. Personlig har jeg blot
kun erfaring med WOL/Tiscali, derfor fremhævelsen af dem. (Og jeg er
bare burger hos dem

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer hvad du derunder kommenterer og klip alt andet væk

Fra : Erik

Dato : 18-09-01 13:19

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Altså nogenlunde som Søren skriver ovenfor. Personlig har jeg blot
> kun erfaring med WOL/Tiscali, derfor fremhævelsen af dem. (Og jeg er
> bare burger hos dem

Kan man få dig med ost på? Smager du godt?

/Erik

P.S: Undskyld, jeg kunne ikke lade være

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-09-01 18:51

Hej Erik, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Kan man få dig med ost på? Smager du godt?

Jeg hører helt afgjort mellem den mindst ringe af slagsen - når jeg
selv skal sige det

> P.S: Undskyld, jeg kunne ikke lade være

Det er sguda med overlæg, jeg skriver det sådan

Fra : Rudi Stegen

Dato : 17-09-01 22:27

Hej Tandberg, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Hvad skal jeg vælge? )

Hov - jeg glemte: Tiscalis newsserver er afgjort i storform og har
været det konsekvent i den tid, har været kunde (noget over et par
år). Du kan se (i bunden er tallet) download af *headere* med en
256/256-ADSL: http://stegen.dk/gif/xnews_download.gif

De lige over 27300 bytes/sekund er stort set det teoretiske maksimum
- så rap dét er den

Fra : Michael Schrøder

Dato : 18-09-01 06:30

"Tandberg" <tandberg_luke@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> pengene der? Nu vil jeg jo ikke spørge hvad én med mit behov skal
> vælge, da i alle nok har forskellige meninger, men.... jeg gør det sku

Tja - jeg valgte TDC BB - og har da stadig ingen problemer.
News-serveren har haft lidt problemer, men det er vist overstået for denne
gang.

mvh Michael