hestepasning tilbydes (Odense SØ eller N)
Fra : Jon Larsen

Dato : 18-01-01 20:15

Jeg er en 20 årig studerende, der søger en hest at ride og passe et par
gange om ugen. Så hvis du har brug for hjælp så kontakt mig venligst på
mail: annrikka@hotmail.com
eller svar her i gruppen.

Jeg har i min tid, som rytter, haft to halvparter. Den ene var en 5 årig
araber, efter 1½ år skulle den desværre sælges. Dernæst fandt jeg en 5 årig
Oldenborger/fulblod, som jeg red i 3 år, og stadig rider af og til når jeg
er hjemme på ferie.
Nu hvor jeg er flyttet til odense og her ikke kender "hestefolk", har jeg
endnu ikke fundet nogen mulighed for at dyrke min interesse. Før havde jeg
altid muligheden for at låne en hest, hvis "min" egen var optaget.

Da jeg jo lever af su og studerer har jeg ikke mange penge eller fritid til
overs.
Af erfaring oven i det andet, kan nævnes at jeg desuden har hjulpet en
hestehandler med motionering og tilridning af diverse heste.

Mit eneste krav er faktisk, at hesten skal være OVER 160 i stang, da jeg
ikke er nogen helt lav pige.

Håber at hører fra netop dig, der mangler en kærlig, stabil og ærlig pige
til at tage sig af din hest.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 18-01-01 23:51

>Nu hvor jeg er flyttet til odense og her ikke kender "hestefolk", har jeg
>endnu ikke fundet nogen mulighed for at dyrke min interesse. Før havde jeg
>altid muligheden for at låne en hest, hvis "min" egen var optaget.

Oev, hvorfor bor du ikke i kbh, jeg mangler nemlig en part til min hest.

ion++

--

A picture allways lies...

Fra : Jon Larsen

Dato : 19-01-01 09:12

He....Desværre.....ville ellers gerne havde studeret derinde, er jo også
sjællænder, men et for lavt gennemsnit fra gym. afskår mig fra det. Ergo
måtte jeg søge om optagelse på Odense universitet :0)