Prc-Data´s 512 Veritech tilbud... hjælp!!!
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 17-09-01 18:45

Davs.
På prc-data.dk fandt jeg dette under nyheder:

512MB Nyhed:
Nu har vi også 512MB PC133 organiseret som 32Mb x 32 dobb. sidet. PQI,
TwinMOS, M.tec og Veritech på lager, dette modul bliver bliver fremtidens
512MB da det understøtter såvel Intel som VIA chipset mv.

Hvad er det lige at den kan ekstra nu da den understøtter de to der? Nu da
mit bundkort bruger det VIA chipset, er de ram der så de eneste slags at jeg
kan bruge? Hvad gør det at de understøtter det? Bliver de hurtigere? Siden
at de jo skriver at det er fremtidens ram!

--
M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på StarWay Online ©

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 18-09-01 13:50

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> skrev
> [...]
> kan bruge? Hvad gør det at de understøtter det? Bliver de hurtigere? Siden
> at de jo skriver at det er fremtidens ram!

Jeg har nu valgt at købe 256 da jeg har fået at vide af en anden en at det
med VIA og Intel understøttelse kun var fordi at nogle gamle PQI ram skulle
have nogle prob. med at køre på en af disse slags chipsets. Jeg har i
forvejen 128 og vil på den måde få ialt 340. Den næste opgradering at jeg
skal foretage, er at købe et nyt bundkort og processor og nye bundkort vil
jo nok komme til at bruge DDR ram. Så derfor ville de ram jeg køber nu være
spildt.
Så jeg bestilte 256 mere for 255 kr på www.prc-data.dk