Logitechs optiske trådløse mus
Fra : Martin

Dato : 17-09-01 18:19

Er der nogen der kan anbefale (eller det modsatte) Logitechs optisk-trådløse
mus?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Helbo
mhj@mind-media.dk
www.mind-media.dk

Fra : Madsen

Dato : 17-09-01 18:24

Martin skrev:

> Er der nogen der kan anbefale (eller det modsatte) Logitechs
> optisk-trådløse mus?

Lad være med at købe det lort.

Bare min mening. :)

Se evt. tråden:
Dansende mus fra d. 15/09 i

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-09-01 19:26

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> Lad være med at købe det lort.
>
> Bare min mening. :)
>
> Se evt. tråden:
> Dansende mus fra d. 15/09 i
>
> --
> Mvh Madsen
> Remove "who" in e-mail.

Hej

Ja en Dexxa mus ikke en Logitech , selv om logitech musen omtales.

Jeg har sådan et dyr altså en Logitech optisk mus Cordless MouseMan Optical
og jeg kan kun sige at den kører perfekt både til alm programmer og spil,
også 3D skydespil, og den er nøjagtigt nok og hurtig nok til dette...
og det er lige meget hvad for noget underlag den kører på ,
om det er skrivebordet / sofaen eller mine bukser laver den ikke fejl!

Jeg tror det er lige meget hvad man køber, så er der altid nogen der har
problemer med
de forskellige hardware, og jeg har flere gange oplevet at det er fordi FOLK
har ROD i deres
styresystem med driver shareware osv.

mvh
Kurt

Fra : Madsen

Dato : 17-09-01 19:36

Kurt Lund skrev:

> Jeg tror det er lige meget hvad man køber, så er der altid
> nogen der har problemer med de forskellige hardware,

Klart nok. Nogle er også mere kræsne end andre og stiller større
krav til det hardware de bruger.

> - og jeg har flere gange oplevet at det er fordi FOLK har ROD i
> deres styresystem med driver shareware osv.

Det er ikke så meget softwaren jeg har problemer med. Det er
simpelthen musen der ikke er præcis nok til det jeg skal bruge den
til. Det har jo også en del at sige hvad du bruger computeren til.

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-09-01 22:55

> [...]
> simpelthen musen der ikke er præcis nok til det jeg skal bruge den
> til. Det har jo også en del at sige hvad du bruger computeren til.

Hej
Det er rigtigt at det har meget at sige hvad man sin pc til.

Den er nu god nok til at jeg kan bruge den i Autocad hvor jeg kan bruge den
i 1/100m/m
skal jeg bruge noget der er mere nøjagtigt vil jeg bruge en Digitizere,

men jeg er nok bare heldig med min mus ;)
Ps Jeg er meget kræsen med min hardware

mvh
Kurt

Fra : Madsen

Dato : 18-09-01 00:32

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev:

> Det er rigtigt at det har meget at sige hvad man sin pc til.

Jeps :)

> Den er nu god nok til at jeg kan bruge den i Autocad hvor jeg kan bruge den
> i 1/100m/m
> skal jeg bruge noget der er mere nøjagtigt vil jeg bruge en Digitizere,

Ja, digitizeren har jeg også overvejet, men min tidligere mus, som ikke var
optisk, kørte præcist nok til mig. Den optiske fra Logitech kan jeg så des-
værre ikke få til at køre lige så præcis og er heller ikke så vild med dens
form. Ideen med optik i stedet for kugle er en god idé, men det det ser
ud som om jeg skulle have valgt en med ledning da den så ville have haft
en hurtigere opdateringshastighed. Det er her jeg tror mit problem ligger
begravet. <news:3ba3ebe8$0$816$edfadb0f@dtext.news.tele.dk>

Specielt når jeg kører med den på USB-porten så begynder den lige
pludselig at hakke som om den er ved at løbe tør for strøm, men hvis jeg
så tjekker efter om den mangler strøm er den helt i top. Pludselig falder
den så tilbage til normalen igen, men det er uhyre irriterende når man
f.eks. lige sidder og koncentrerer sig om at tegne et eller andet.
Jeg har prøvet at flytte rundt med modtageren, men det ser ikke rigtig ud
til at gøre nogen forskel. Jeg har købt et hvidt skriveunderlag. Det hjalp
lidt og fik en lidt mere jævn gang på markøren, men den har stadig det
problem med at den hakker i det. Det føles som om markøren ikke følger
musens bevægelser, eller er langt bagefter. (Det er den bedste måde
jeg kan forklare det på.)

> men jeg er nok bare heldig med min mus ;)

Muligvis og jeg uheldig med min. :)

> Ps Jeg er meget kræsen med min hardware

Me2.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Martin

Dato : 18-09-01 09:18

> [...]
> en hurtigere opdateringshastighed. Det er her jeg tror mit problem ligger

Jeg har Logitechs optical mouseman wheel, og med den har jeg ikke haft nogen
problemer. Jeg bruger også computeren til grafik o.lign. Jeg har ikke lagt
mærke til en lavere opdateringshastighed, men min er også med ledning.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Helbo
mhj@mind-media.dk
www.mind-media.dk

Fra : Madsen

Dato : 18-09-01 13:33

"Martin" <helbo@webhiker.dk> skrev:

> [...]
> problemer. Jeg bruger også computeren til grafik o.lign. Jeg har ikke lagt
> mærke til en lavere opdateringshastighed, men min er også med ledning.

Ja og kører den med ledning har den en væsentlig højere opdaterings-
hastighed end hvis den er trådløs som min den er. Specielt på USB-
porten.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Devast8or

Dato : 18-09-01 14:14

Jeg har den, og kan klart anbefale den. Har ingen problemer med den. Men
husk at købe nogle opladelige batterier til den, de normale er sq for dyre i
længden. Og køb et hvidt skriveunderlag el. lign. det kører den godt på IMO.
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated