Lydkort?
Fra : Thomas

Dato : 17-09-01 16:37

Hej
Jeg skal have fat i et lydkort til min nye PC. Jeg lægger mest vægt på at
det har en rimelig god afspille/optage kvalitet og er egentlig rimelig
ligegald med om det har sorround og en masse forskellige kanaler.
Det skal også gerne kunne optage og afspille samtidig (kan alle lydkort
det?)
Hvad kan anbefales?

Tak for hjælpen, hilsen
Thomas