JMail attachment
Fra : fiduusen.dk

Dato : 17-09-01 16:19

Hej er der nogle der kan hjælpe med hvordan man laver mail i JMAIL med
attach:

følgende kode burde ifølge DIMAC
(http://tech.dimac.net/isapiscript.dll?action=read&id=32299&exId=32471)
Jmail.AddAttachment "c:\windows\desktop\test.doc" virke

men mit "tilsvarende" kan jeg ikke få til at virke:

Function SendPassword(sendtil)
dim JMail, Message
On Error resume next
Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
if err.number = 0 then

Message = "Hermed databasen til Habroe-Cup"

JMail.ServerAddress = "mail.xxx.dk"
JMail.SenderName = "xxx.dk"
JMail.Sender = "WebMaster@xxx.dk"
JMail.Subject = "Databasen til HabroeCup - fra xxx.dk"
JMail.AddRecipient sendtil
JMail.Priority = 3
JMail.AddHeader "Originating-IP",
Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")
JMail.Body = Message

Jmail.AddAttachment (request.servervariables("APPL_PHYSICAL_PATH") &
"\HabroeCup.mdb")

JMail.Execute
SendPassWord = True

else
SendPassWord = False
end if
Set JMail = Nothing
end Function

Fra : Anders Holbøll

Dato : 17-09-01 17:39

"fiduusen.dk" wrote:

> [...]
> Jmail.AddAttachment
> (request.servervariables("APPL_PHYSICAL_PATH") & "\HabroeCup.mdb")

Har du prøvet at se hvad request.servervariables("APPL_PHYSICAL_PATH")
indeholder? Prøv med
Response.Write request.servervariables("APPL_PHYSICAL_PATH") &
"\HabroeCup.mdb"

Jeg tror det ville være smartere om du brugte:
Jmail.AddAttachment Server.MapPath("HabroeCup.mdb")
men det kommer naturligvis an på hvad du vil.

--
Anders

Fra : fiduusen.dk

Dato : 17-09-01 20:14

Tak for de svar

ja - jeg har prøvet forskelling - også at response.write 'path'-en ud

spørgsmål er mere hvordan et attach skal laves med JMail

Fra : fiduusen.dk

Dato : 19-09-01 13:11

Sorry

jow du havde alligevel ret - der var problemer med den absolutte adressering
af min include fil - havde det rigtigt oprindeligt men et eller andet
undervejs var lavet om - og så bliver man blind ved du

TAK FOR HJÆLPEN