Vacination
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 17-09-01 14:16

Jeg vil lige høre hvad i giver for en vacination her i københavns området,
jeg nemligt mildes talt chokeret over min regning!
Det er 12 ugers vacinationen jeg mener hvor der vacineres først en gang og
derefter igen efter 4 uger.

Mvh Tina

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 17-09-01 14:43

Hej Tina
Ja, man kan sagtens få sig et chok hos dyrlægen en gang i mellem.
Inklusiv en "masserabat" gav vi kr. 280 pr. killing for vores 4 killingers 1.
vaccination. Dertil kommer så udgifterne til 2. vaccination 4 uger senere.
Dorthe ( - og Kalle der har fundet sig en dejlig solstråle til at skinne på
maven. ).

Tina Bach Larsen skriver:

Fra : PiaR

Dato : 17-09-01 15:11

Vi har lige givet 875,- for 4 voksne katte.
Det er dog ikke i kbh, men i 4050 Skibby

PiaR

Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-09-01 16:00

Hej Tina

Det nogenlunde sædvanlige er nok mellem 250 og 350 for en konsultation,
dertil et mindre beløb for selve vaccinen, for en kat. Hvis man har flere
katte bliver beløbet som regel udregnet anderledes... Når vi har katte til
vaccination (som regel en 4-6 stk.) betaler jeg 200 kr. pr. kat, hvilket er
inklusiv sundhedsattester til alle killinger.

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 17-09-01 22:11

Ja, hvad de andre siger lyder rigtigt.
Da jeg selv hos min dyrlæge får opdrætterrabat betaler jeg selv kun 80
kroner for konsultation plus medicinen....eksl. moms.

Hvad har du da måtte give ?? Nogle dyrlæger er nemlig dyrere end andre. Før
jeg startede med at opdrætte betalte jeg (det var dengang i Lyngby) 440,-
for en revaccination, og det er dyrt syntes jeg.

Venligst

Mette

--

-----
Killinger til salg/Kittens for sale

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 17-09-01 22:15

Alt i alt kommer det til at koste 625 for begge vacinationer, det er efter
min mening hammerdyrt. Den dyrlæge har set mig og Freja for sidste gang.
Fremover vil jeg få det ordnet i jylland ved mine forældres lokale dyrlæge
det er meget billigere.

Mvh Tina