G4 sælges
Fra : t. schreiber

Dato : 17-09-01 14:18

Hejsa,

(Undskyld hvis denne meddelelse skulle være postet andetsteds)

Sælges:

G4 dual 500mhz, 512mb ram, 9.1GB & 40Gb HD, 21" Philips skærm, 10Gb USB HD,
Mac OS 9.0.4, Cubase VST 5.0. Evt. med Motu 828 lydkort. Alt er som nyt, og
alle
originale kasser og kvitteringer haves.

Prisen er som udgangspunkt sat til 28.500,- men jeg er felxibel da jeg er i
pengenød.

På forhånd tak.

Mvh
Thomas Schreiber
-
Mail til G4@mail.dk hvis ovenstånde skulle have interesse.

Fra : Søren Blom

Dato : 17-09-01 14:23

"t. schreiber" <ts@stall.dk> skrev

> Sælges:

Det er ikke lige gruppe for computer salg eller salgs annoncer i det hele
taget.
Der er oprettet gruppe til køb og salg. brug en af dem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Madsen

Dato : 17-09-01 14:25

t. schreiber skrev:

> (Undskyld hvis denne meddelelse skulle være postet
> andetsteds)

Og det skulle den lige netop.
news:dk.marked.privat.edb eller måske
news.dk.marked.privat.edb.mac havde været bedre egnet.
Dette er ikke en markedsgruppe.

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 17-09-01 14:40

"t. schreiber" <ts@stall.dk> skrev

> (Undskyld hvis denne meddelelse skulle være postet andetsteds)

Jamen det skulle den, og det gætter jeg på du også godt vidste... Prøv at se
nærmere i dk.marked-grupperne.

>Prisen er som udgangspunkt sat til 28.500,- men jeg er felxibel da jeg er i
>pengenød.

Du kan da godt få et bud: Fire skumbananer og et Kinder-æg. Men så vil jeg
også have det leveret.

mvh
Peter

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 17-09-01 17:16

Hej NG
Er der ikke lavet en komma fejl så der skal stå kr. 285,-

Hilsen
JS