Logitech Muse-problemer.
Fra : Jørn Petersen

Dato : 17-09-01 09:49

Hej.

Jeg har en del problemer med min Logitech mus ( Cordless Mouseman Wheel ).
Efter installation at nye drivers til min grafikkort, er den gået helt amok,
og dette er lidt surt idet jeg spiller meget Counter-Strike.

Hver gang jeg bevæger musen lidt hurtigt, om det så er på skrivebordet,
eller i spil gør den det modsatte, eller modarbejde mig hvis man kan sige
det sådan.
Hvis jeg går ind i Konfigurationen af musen, og stoååer Acelerationen af
musen, hjælper det, og hvis jeg blot sætter den på lav, går det helt galt.

Jeg har forsøgt næsten alt, formateret det hele for at geninstallere
minimum, hvis det skulle være en overbelastning, og der ikke var recourcer
nok til musen af en eller anden grund, dette hjalp ikke, jeg har søgt på
Logitech's hjemmeside, men uden resultater på dette specifikke område.

Jeg har forsøgt med en standard mus, og det samme skete, forsøgt med
forskellige standarddriver og originaldriver til musen uden resultat, gået
tilbage til de gamle Nvidia 12.41 drivers og det var vist det.

Nu har jeg blot installeret det nødvendige, så som DX 8.0, IE 5.5, Nye
Nvidia driver XP, og Counter-Strike, og problemet er det samme.

Nu orker jeg ikke mere, og håber at der er en behjælpeligt person her i NG
der kan hjælpe mig lidt.

Min Cpu.
AMD 1200
1*128 + 1*256 Mb Ram Apacer.
Asus GeForce 2 GTS.
Chaintech AIA7 bundkort.

Med venlig hilsen.
Jørn Petersen

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 17-09-01 11:01

> Nu har jeg blot installeret det nødvendige, så som DX 8.0, IE 5.5, Nye
> Nvidia driver XP, og Counter-Strike, og problemet er det samme.

Du skal ikke installere noget fra Logitech i XP, da det ikke er understøttet
endnu. Jeg havde samme problem, men det løste sig, da jeg formaterede og lod
være med at installere drivere fra Logitech. Hvis du har problemet stadig
kan du gøre flg.:
1) Sæt opløsningen til 1024x768 eller 800x600
2) Skriv "GL_D3DFLIP 1" i konsollen

Det er ikke sikkert det virken, men prøv det.

> Nu orker jeg ikke mere, og håber at der er en behjælpeligt person her i NG
> der kan hjælpe mig lidt.

Jeg prøver da... (c;

> Min Cpu.
> AMD 1200
> 1*128 + 1*256 Mb Ram Apacer.
> Asus GeForce 2 GTS.
> Chaintech AIA7 bundkort.

Det lyder da mums.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Den autodidakte empiriker...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-09-01 17:23

On Mon, 17 Sep 2001 10:48:46 +0200, J rn Petersen wrote:

Øhhh hvilket underlag bruger du ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
The best way to accelerate Windows is at escape velocity.