Ny e-group for islandske heste
Fra : Gitte

Dato : 10-01-01 21:26

Hej hestevenner.

Jeg har netop startet en ny e-group for Islandske hestevenner, men den
mangler endnu medlemmer.

Jeg har prøvet dette forum, men jeg syntes sjældent jeg finder emner om
netop den islandske hest. Derfor dette tiltag.

Jeg håber denne form for reklame er tilladt i denne newsgroup, ellers kan
jeg kun beklage, at jeg sendte denne mail.
Men lad mig det vide, hvis jeg har sagt for meget

De bedste hilsener
Gitte

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 11-01-01 14:37

Hej.

Hvad går gruppen mere præcist ud på? Er det en news-group, du snakker om?
Hvordan melder man sig til eller får mere information?

mvh
Trond Øyvind Hermansen