hjælp til overgang fra intro...
Fra : Nynne

Dato : 17-09-01 08:01

Hej Gruppe!

Ny udi flash - i gang med det første site!

Jeg har lavet min intro, og overgangs scene som trækker sitets elementer på
plads. Derefter er det meningen at der skal loades een af seks scener, som
indeholder tekst til hvert sit menupunkt.

Jeg er klar over at jeg enten skal lave overgangen som en movie, som
aktiveres når man klikker på buttons, hvorefter tekstscene loades....eller
osse skal jeg have gang i noget variabelhalløj...

Er der nogen der har lavet det her(det er der jo nok ) - og hvad kan I
anbefale mig at gøre?

På forhånd tak

Nynne
nynne@kommerz.net

Fra : Michael Peo

Dato : 17-09-01 10:52

Det ville være godt med et ex. (VEDHÆFT IKKE NOGET HER I GRUPPEN - UPLOAD)
Det kommer meget an på hvordan du har opbygget sagerne, så prøver jeg gerne med et svar på en evt. løsning.
/peo

"Nynne" <nynne@nynnesen.dk> wrote in message news:9o474e$1028$1@news.cybercity.dk...
: Hej Gruppe!
:

Fra : Nynne

Dato : 17-09-01 12:47

Hej Peo!

Tak - så må jeg vente til i morgen...jeg arbejder hjemmefra i dag, og har
ikke fået mine ftp-konti med hjem

Mvh Nynne

Fra : Michael Peo

Dato : 17-09-01 13:42

[...]