Beslagsmed !
Fra : Iben Holst

Dato : 09-01-01 07:36

.......søges!

Jeg bor tæt på Århus (syd/vest for ...) og jeg mangler desperat en
beslagsmed.

Jeg har i knap 2 år haft Lars Larsen fra Beder, men trods han er ikke er en
af de dyre og gør et fænomenalt stykke arbejde, skal jeg altid ringe 6-7
uger i træk før han kommer, hvor han hver gang lover at komme samme uge -
uden at holde det !!
Jeg har kontaktet Poul Erik Gade i Skanderborg, som dog ikke kan komme pga.
alt for meget arbejde.

Jeg vil blive dybt taknemmelig, for at få anbefalet flere beslagsmede i,
imellem og i omegnene af Århus og Skanderborg.

Iben

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 10-01-01 00:00

Jeg har en veninde i Århus, som snakkede noget om en utrolig billig
beslagsmed, som var villig til at komme til Århus, hvis hun kunne skaffe ham
flere kunder.

Jeg kan desværre ikke huske mandens navn, men jeg kan prøve at høre hende
engang ved lejlighed, hvis det har interesse.

Mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Iben Holst

Dato : 11-01-01 17:25

Hej ...

Alt har interesse.

Iben

Fra : Bettina Og Bjarne Ve~

Dato : 11-01-01 17:50

Hej Iben...

Inden jeg flyttede fra egnen, brugte jeg Christian Andersen fra Horsens. Han
kommer også i Århus området, og gør et godt stykke arbejde.

Ellers har jeg også et andet bud, men han kommer langvejs fra, og vil gerne
have flere at køre efter på een gang. Han er dygtig, men ulempen ved en smed
der bor alt for langt væk, er at de kan være svære at få til at komme, hvis
hesten taber en sko.

Venligst
Bettina

Fra : Louise Lorentsen

Dato : 12-01-01 10:21

Hej Iben m.fl

Jeg har mens jeg har haft hest i Århus brugt Craig Buckspan. Du må kunne finde
ham på krak.dk.

Mvh. Louise

Fra : GertEskildsen

Dato : 23-04-01 16:59

"Louise Lorentsen" skrev d. 12-01-01 10:21 dette indlæg :
> Hej Iben m.fl
>
> Jeg har mens jeg har haft hest i Århus brugt Craig Buckspan. Du må kunne finde
> ham på krak.dk.
>
> Mvh. Louise

Jamen, hans nummer er:

86 36 59 50

mvh
GE

http://www.kandu.dk/

Fra : Eva Amdisen

Dato : 26-02-01 22:01

Jeg vil blot "mod-anbefale" Arne Theilmann fra Hasselager. Han er billig,
men ikke eksamineret! Han er lovlig hurtig og skoer ikke så godt!

Eva