Computer låser ved PWS+ASP+Access
Fra : Brian

Dato : 16-09-01 22:14

Hejsa

Jeg prøver at sætte mig lidt ind i ASP og øver mig derfor vha. Tutorial på
http://www.html.dk/tutorials/asp/default.asp

Jeg er nået til lektionen om ASP og Access database, men det går helt galt
når jeg tester eksemplerne på http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion19.asp

Når jeg åbner et af eksemplerne lokalt, så kommer det ønskede resultat godt
nok frem i browseren (på nær det sidste, hvor jeg ikke kan åbne linksene).
Men det tager dels rimelig lang tid + computeren nærmest låser. Og jeg kan
således ikke få flere resultater frem i browseren.

Jeg skal genstarte computeren (her kommer først en meddelse om, at et
program ikke svarer), før jeg kan prøve et andet eksempel. Blot med samme
resultat (sløv og fastkørt).

Jeg bruger følgende:
Win 98 + PWS
Access97
Dreamweaver (redigering af koder)

Hvad kan være galt?
Alle tidligere lektioner i nævnte Tutorial har virket uden problemer. De kom
først, da jeg legede lidt med Access.

På forhånd tak
Brian

Fra : Martin Poulsen

Dato : 16-09-01 22:20

"Brian" <fjern_private.bs@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg skal genstarte computeren (her kommer først en meddelse om, at et
> program ikke svarer), før jeg kan prøve et andet eksempel. Blot med
samme
> resultat (sløv og fastkørt).

Plejer som regel at virke, efter en opdatering af MDAC:
http://www.microsoft.com/data/download.htm

--
Martin Poulsen

"Jakob Nielsen for President", http://www.ntk.net/nielsen2004/

Fra : Brian

Dato : 17-09-01 21:12

> Plejer som regel at virke, efter en opdatering af MDAC:
> http://www.microsoft.com/data/download.htm

Hvilken en skal jeg vælge, når jeg har Win 98 1st. edition?

Brian

Fra : Martin Poulsen

Dato : 17-09-01 22:09

> Hvilken en skal jeg vælge, når jeg har Win 98 1st. edition?

Denne burde være din væææhn:
http://www.microsoft.com/data/download_26sp1.htm

Fra : Anders Holbøll

Dato : 17-09-01 17:14

Brian wrote:

> [...]
> ikke kan åbne linksene). Men det tager dels rimelig lang tid +
> computeren nærmest låser. Og jeg kan således ikke få flere

Check evt. at der ikke har sneget sig en uendelig løkke (f.eks. fordi du
har glem en "rs.movenext") ind i den side, som du ikke kan få vist.

--
Anders