Kabinet larmer... ?
Fra : Ronni - The Real one~

Dato : 16-09-01 21:35

Hejsa

Jeg har et Aopen HQ08, og havde også modellen HX08 før den.
Jeg købte det nye pga fronten på HX08 havde løsnet sig en millimeter
og gik i selvsving så den stod og brummede.
Nu har mit HQ08 gjort nøjagtig det samme! Fronten har løsnet sig en
millimeter eller deromkring, hvorefter den går i selvsving og står og
brummer.

Jeg er 100% sikker på det er det, for når den gør det sætter jeg en fod lige

fronten og det stopper.

Er der andre der har oplevet dette, eller ved hvad man kan gøre ved det ?
Er det dækket af garantien ? I så fald bliver det vel svært at bevise over
for forhandler ?

Håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Ronni
ronni1@ofir.dk

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-09-01 21:49

Tag fronten af og giv den et skud silicone, så den sidder ind til igen...

Jonny.

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 16-09-01 22:16

On Sun, 16 Sep 2001 22:48:55 +0200, "Jonny Jensen" <a@b.com> wrote:

>Tag fronten af og giv den et skud silicone, så den sidder ind til igen...

Spids en tændstik og skær den den af så du har en mini kile og sæt den
i klemme, virker fortrineligt her. Ikke mere ræsonans i kabinettet
her. :)

Fra : Ronni - The Real one~

Dato : 16-09-01 22:25

Takker jer begge ! !

Jeg prøver den nemme først (tændstikken) og hvis ikke det virker må jeg have
fat i siliconen :)

/Ronni

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 17-09-01 14:54

On Sun, 16 Sep 2001 22:35:22 +0200, "Ronni - The Real one :-\)"
<ronni1@ofir.dk> wrote:

>Jeg har et Aopen HQ08, og havde også modellen HX08 før den.
>Jeg købte det nye pga fronten på HX08 havde løsnet sig en millimeter
>og gik i selvsving så den stod og brummede.

Jeg har også oplevet brummeri med begge mine AOpen HX45-kabinetter.
Det hjælper at tage kabinettet af og presse forsigtigt ind på siderne,
så det kommer til at sidde i spænd.

- Thomas