Manga
Fra : Jan Holm

Dato : 16-09-01 20:32

Håber det falder ind i gruppen, ny her.

Hvor i verden finder man manga plakater / billeder til vægophæng. Vi har
ledt overalt men kan ikke finde noget.

Kender du et sted, meget gerne en online butik.

Mvh

Iben og Jan

Fra : Jeppe Møller

Dato : 17-09-01 20:23

On Sun, 16 Sep 2001 21:32:26 +0200, "Jan Holm" <audio@parkholm.dk>
wrote:

>Håber det falder ind i gruppen, ny her.
>
>Hvor i verden finder man manga plakater / billeder til vægophæng. Vi har
>ledt overalt men kan ikke finde noget.
>
>Kender du et sted, meget gerne en online butik.

Jeg faldt over et enkelt særtryk af
Anne Marie Ploug

http://politikens-galleri.butik.jubii.dk/frames.pml?main=category.pml&cat=17429801

hvis lige den falder i smagen...

/Jeppe

Fra : Jan Holm

Dato : 18-09-01 11:11

Hej Jeppe

Hvor syret, jeg så selv det billede her i weekenden. Det er tæt på men ikke
helt det jeg leder efter. Det er mærkeligt at manga er så svært at finde i
billede/plakat størrelse. Hvad er det så jeg leder efter

noget i den her stil http://www.manganificent.com/ se galleriet, meget
blandet men der er nogle rigtig lækre imellem.

Mvh Jan Holm

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-09-01 15:48

Inde for min gå-afstand ville jeg prøve
Fantask i Skt. Peders Stræde www.fantask.dk

Faraos Cigarer i Store Kannike Stræde

plakatbutikken på Strøget (hvis i er heldige)

ellers kan jeg desværre ikke hjælpe- måske nogle af butikkerne kender
til steder?