HALVPART I GREVE SØGES
Fra : MAIKEN.N

Dato : 16-09-01 20:10

HEJ!

Pga. tidsmangel, søger jeg en stabil og ansvarsbevist halvpart til min
dejlige Frederiksborgvallak. Jeg bruger ham mest til dressur og rider på LA2
niveau. Du skal primært være interesseret i at motionere ham stille og
roligt i terrænget, da jeg helst vil holde dressuren lidt for mig selv. Han
har et SUPERT temperament, og er 100% trafiksikker. Han kan rides af alle!
Han står opstaldet på Greve Rideklub, hvor der er 20x40 m. ridebane, og
20x60 m. ridehus. Du skal kunne ride 3-4 dage pr. uge, primært på hverdage.
Pris: 500,-
Har dette fattet din interesse, vil jeg glæde mig til at høre fra dig.
Han er 160 cm. høj.

Hilsen Maiken.

Navn: maiken nielsen
Email: maiken@nielsen.tdcadsl.dk