Hest købes..
Fra : LK

Dato : 07-01-01 19:41

Jeg ved godt at denne gruppe ikke er til køb og salg... jeg prøver dog
alligevel - og håber ikke på for mange "tæsk"!

Jeg skal hjælpe en bekendt med at finde en god og stabil hest til omkring
30.000,-. Hesten vi mangler skal ikke være for stor (mellem 159 - 165 cm.)
og ikke for gammel (mellem 5-8 år). Den skal være nem at ride,
trailer/stævnevant (startet i min. LA), terrænvant, trafiksikker, rolig, ren
i røntgen osv. osv....

Hesten vil komme til at stå på rideskole i boks, og vil blive behandlet som
et medlem af familien! Med andre ord; så vil den få det som blommen i et
æg...

Har du sådan en hest til salg, eller ved du hvor den står - så tøv ikke med
at sende en mail til mig (lene.karmark@REMOVEholstebro.dk) - fjern REMOVE
fra adressen, så skulle den virke...

Og så gør det ikke noget at den står i nærheden af Holstebro, så vi ikke
skal køre alle landeveje tynde

Med venlig hilsen
Lene Karmark

Fra : Tine Gade

Dato : 08-01-01 15:54

Hvis du finder en sådan hest til den pris, så sig endelig til!!!!
Tine

() ()
('.')
(")_(")

Fra : LK

Dato : 09-01-01 11:22

Jeg har fundet én til en anden bekendt - så det kan bestemt lade sig gøre!!!

Mvh. Lene