Q: Pentium !!! CPU
Fra : Verner Bachstein

Dato : 16-09-01 18:37

Hej NG.

Jeg sidder pt. ved en Fujitsu Siemens Scaleo PC. En P-III cpu 800 MHz blah
blah...

Mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaringer med netop dette system.
Jeg mener at kunne mindes noget om at denne type CPU ikke ligefrem var guld
værd. PC'en laver tit (meget tit!) fejl i afvikling af specielt W-98 interne
programmer. Altså programfladen/browseren (explorer.exe)/(iexplorer.exe)

Jeg vil ikke skille PC'en ad da det for det første ikke er min, og for det
andet vil jeg på ingen måder give Fuj-Siemens teknikere mulighed for at
droppe garantien, ved at have åbnet den selv.

Kan jeg skyde det i skoene på CPU'en eller hvad?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Patrick Blom - på vegne af Fam. Bachstein

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-09-01 20:32

On Sun, 16 Sep 2001 19:37:05 +0200, Verner Bachstein wrote:

> [...]
>droppe garantien, ved at have åbnet den selv.
>
>Kan jeg skyde det i skoene på CPU'en eller hvad?

Nej!
Ville kaste et stykke blik på Windy98 installationen (Kan være
en syg installation) eller måske arbejdshukommelsen istedet!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
A mind is a terrible thing to ugg.. I forogt..

Fra : Thf

Dato : 16-09-01 20:23

> [...]
>droppe garantien, ved at have åbnet den selv.
>
>Kan jeg skyde det i skoene på CPU'en eller hvad?
Nop's, det er en af de mest stabile processer serie der er lavet.
Win98 eller ME, er næsten helt sikkert årsagen. (Driver)

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S