Kassetter til cd'er - hvor billigst?
Fra : Per

Dato : 16-09-01 17:15

Jeg brænder cd-rom'er og kunne godt bruge nogle kassetter magen til dem,
musik-cd'er sælges i. Hvor får man dem billigt??

Mvh

Per

Fra : Anja Vadh

Dato : 16-09-01 20:46

Jeg har tidligere gennem en af mine kolleger købt dem hos Rudolf Schmidt i
København. Den nøjagtige adresse har jeg ikke. Det kræver blot at man er
momsregistreret eller kender en der er.

De fleste radio/tv forretninger vil være i stand til at skaffe dem, men her
er det nok prisen der er problemet.

Lars W. Hagen
Kennel Modvig
Welsh Corgi Pembroke

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-09-01 22:52

On Sun, 16 Sep 2001 18:15:14 +0200,
Per <cfs26150@vip.cybercity.dk> wrote:
> Jeg brænder cd-rom'er og kunne godt bruge nogle kassetter magen til dem,
> musik-cd'er sælges i. Hvor får man dem billigt??

ALDI. 10 brændbare skiver i Jewelcase til 35 kr.
En radio/TV forretning vil nok have omkring 5 kr for en
tom jewelcase.

Hvis du ikke vil bruge ALDI's skiver, så smid dem ud og brug
kassen.

Fra : fruSkrap

Dato : 13-10-01 11:39

"Per" skrev d. 16-09-01 17:15 dette indlæg :
> [...]
dem,
> musik-cd'er sælges i. Hvor får man dem billigt??

Prøv at spørge på biblioteket, -
på Varde bibliotek kan man -under bogudsalget -købe kasetter for 1 kr
pr. stk.
med venlig hilsen
fru Skrap

http://www.kandu.dk/