Hvem ved noget om Kianna?
Fra : LONE SEEGER

Dato : 31-12-00 17:27

Jeg hedder Anne og jeg har hesten Kianna. Hun er en amerikansk fuldblod
(traver) og såvidt jeg ved er hun 16 år. Kianna er brun, har sort man og
hale, hvid kronerand med sort plet på venstre bagben, fedtknude på venstre
side og har væskeansamlinger på det ene forben. Jeg har haft hende i 4 år og
hun er bare den bedste. Jeg købte hende af en 30-årig dame fra Ll. Skensved.
Hun havde haft hende i 1 1/2 år. Jeg gad godt at vide noget mere om Kiannas
fortid. Jeg tror, at hun er blevet brugt som travhest men er ikke sikker. I
dag kan jeg kun tage lange skridtture på hende, da hun har slidgigt i det
ene forknæ. Jeg kender ikke hendes fødselsdato, men hvis der er nogen som
kender/kendte Kianna, så ville jeg være utrolig glad at få svar tilbage. Jeg
vil gerne kende hendes historie. På forhånd tak!
Mange hilsener Anne

PS. Godt Nytår!!

Fra : Lene

Dato : 03-01-01 12:34

Hej Anne,
hvis din hest er ægte amerikaner så er den tatoveret inde i munden med et
nummer. Hvis du ringer til Dansk Travsports Centralforbund og oplyser
nummeret så vil du kunne få alle tænkelige oplysninger.

Hilsen Lene

Er du imod dyremishandling ?
Besøg www.katteelsker.ninja.dk
en side om affaldskatte.