Bare en tast
Fra : Marlene og Per

Dato : 30-12-00 15:03

Som overskriften siger, er dette bare en test.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 30-12-00 15:40

On Sat, 30 Dec 2000 15:03:25 +0100, Marlene og Per <MPChr@Wanadoo.dk> wrote:
>Som overskriften siger, er dette bare en test.

Test foregår i dk.test

ion++

--

A picture allways lies...

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-12-00 16:50

"Marlene og Per" <MPChr@Wanadoo.dk> skrev i en meddelelse news:iLl36.16$VH.16792597@news.mobilixnet.dk...
> Som overskriften siger, er dette bare en test.

For det første forgår test i dk.binaer.
For det andet står det tast i overskriften.
For det tredje bedes du slette dit indlæg.
Dette gør du ved - mens du står på din meddelelse, at
gå op i "meddelelse" og derefter "slet meddelelse".

Morten Fruergaard
VDO MS5000 Navigation sælges. Spar ca. 20%.
Ring for info tlf.: 21230025

Fra : Blue

Dato : 07-02-01 01:26

"Morten Fruergaard" <morten@fruergaard.com> skrev i en meddelelse
> "Marlene og Per" <MPChr@Wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> For det første forgår test i dk.binaer.

Tror at de i dk.binaer ville blive lige så utilfredse som de gør alle andre
steder, lige med undtagelse af dk.test

*VH Blue (Katja Lykkegaard Andersen)

Fra : Iben Holst

Dato : 01-01-01 10:45

Hej ...

> Som overskriften siger, er dette bare en test.

...... bare helt ok !!!

Iben

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 01-01-01 11:37

On Mon, 1 Jan 2001 10:45:00 +0100, Iben Holst <albert.peter@mail.tele.dk> wrote:
>Hej ...

>..... bare helt ok !!!

Nej det er ej, test foregår i dk.test

ion++

--

A picture allways lies...

Fra : Iben Holst

Dato : 04-01-01 17:20

> Nej det er ej, test foregår i dk.test

Jeg tilkendegav, at mig genere det ikke !!! Hvis vi skulle gå strengt efter
regler der findes var der sandelig et par stykker andre, som skulle læse
lidt på dem inden de skriver i denne nyhedsgruppe. - dem er der ingen som
vrisser ad.

- der skal være plads til at man kan fejle - vi er alle kun mennesker og
hvis Malene og Per kendte til test-siden havde de nok ikke prøvet sig frem
hér.

Iben