hestevisker fup og fidus ?
Fra : x

Dato : 27-12-00 22:08

Hej alle sammen.
er der nogle der kan hjælpe mig. Min hest (oldenborg) som er en hoppe på 5
år er lige blevet redet til for et halv år siden er en meget god hest rolig
og kælet hest, jeg købte hende for et halvt år siden hvor hun havde gået
alene og blevet forkælet. jeg får hende ud i en stald hvor der er 21 andre
heste, hun har det fint med de andre heste, har jeg ikke tid en dag til at
komme ud til hende og der ikke er nogle der skal ride på hende begynder hun
med når de andre skal ud til rideundervisning eller der er et par andre
heste der skal ud og ride begynder hun at drøne rundt i hendes boks slår
hoved mod jerntremmerne hun bliver ved til der bliver ro i stalden det er så
galt at hun er driv våd som om der er blevet smidt vand på hende, de andre
heste kan godt stå en dag over uden ridning men min skal rides på hver dag 7
dage om ugen det kan godt være lidt svært at få tid til. hvad kan der være
galt? og hvad kan jeg gøre? nogle snakker om en hestevisker fra Nibe men jeg
tror ikke rigtig på det, da jeg aldrig har hørt om sådanne en eller det bare
er fup og fidus.

Marianne

aptiva@post.tele.dk

Fra : Mai Brit Bach

Dato : 29-12-00 13:32

Hej
Jeg kender en hestevisker som jeg har været på kursus ved ikke fordi der var
noget galt med min hest. Men det kan kun anbefales. I kan læse omhende på
www.horsemanship.dk en utrolig sød og rar dame.
hilsen Mai Brit