NT og Linux
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 15-09-01 21:58

Hej

Jeg ønsker at intallere Linux ( Mandrake eller SuSE) på en bærbar Compaq
M700.
Der ligger i forvejn en NT og den skal blive liggende og må ikke blive rørt.
Er det muligt og er det en god løsning?

Jeg kan også vælge at købe en HD mere også skift på den måde, men disken
sidder lidt besværligt.
Er denne løsning bedre?

mvh
Henrik

Fra : Steen Suder

Dato : 15-09-01 22:05

Henrik Nielsen wrote:

> [...]
> M700.
> Der ligger i forvejn en NT og den skal blive liggende og må ikke blive rørt.

Ja og ja.
Installér NT først.

> Jeg kan også vælge at købe en HD mere også skift på den måde, men disken
> sidder lidt besværligt.
> Er denne løsning bedre?

Ikke umiddelbart, men det afhænger vel af dine krav.

--
Steen Suder "We reject kings, presidents and voting.
http://www.suder.dk/ We believe in rough consensus and running