Hvad er bedst???
Fra : Mr. Nobody

Dato : 15-09-01 21:10

Hvilket grafikkort er bedst???
S3 Trio 3D
ell
Nvidia Riva 128.....

Fra : Jakob M

Dato : 15-09-01 22:16

"Mr. Nobody" <delfol@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:9o0cep$1o8f$1@news.cybercity.dk...
> Hvilket grafikkort er bedst???
> S3 Trio 3D
> ell
> Nvidia Riva 128.....

Sidstnævnte. Jeg har i tidernes morgen haft begge to.

Mvh
Jakob

Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 16-09-01 01:22

On Sat, 15 Sep 2001 23:16:04 +0200, "Jakob M" <r49@hotmail.com> wrote:

>"Mr. Nobody" <delfol@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
>Sidstnævnte. Jeg har i tidernes morgen haft begge to.

Bedst til hvad?
begge kort er fine til kontor brug. eg. Websurf, Office og Email
skidt.
Ingen af kortene kan trække spil af nyere dato, men Riva128 skulle da
være omkring Voodoo1 i 3d ydelse.

Lasse Bodilsen <-> Sca@BodyCount.dk
A1260@50/BPPC@240/BVPPC/64mb/2gig/Os3.9
Tbird900/GeForceDDR/128mb/47gig/WinXP

Fra : Jakob M

Dato : 16-09-01 22:38

> Bedst til hvad?

Nu skrev han ikke til hvad, så det var et subjektivt svar.

> begge kort er fine til kontor brug. eg. Websurf, Office og Email
> skidt.
> Ingen af kortene kan trække spil af nyere dato, men Riva128 skulle da
> være omkring Voodoo1 i 3d ydelse.

Enig.
Riva128 understøtter i det mindste OpenGL, så man kan spille mere end med S3
kortet der ikke har 3D understøttelse overhovedet.

Mvh
Jakob