HP Printer 895 Cxi - tom patron ?
Fra : Peter

Dato : 15-09-01 20:22

Jeg har ikke brugt min printer i 1 måned, og efter tilslutning blinker den
for nye tonerpatron. Da jeg for 2 måneder siden købte en ny orginal
farvepatron gættede jeg på at det var den sorte der var 'færdig', men på vej
til skraldespanden rystede jeg den sorte, og kan 'høre blæk' ? Altså er det
farvepatronen ? eller ?

I bagklogskabens ulidelige klarhed husker jeg noget med at afmonterer
patronerne hvis printeren ikke bruges i en perioden, men skaden er sket, og
er der nogle gode råd ?

Peter

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 16-09-01 21:38

> er der nogle gode råd ?
Se lige her!

Sort 42ml 51645A ny 114 gram ---- tom 68 gr.
Farve 19ml C6578D 96 gr.tom 120 gram fyldt

Sort 42ml 51645A ny 114 gram ---- tom 68 gr.
Farve 51641A 150 gr fyldt ----126 tom

HP890
Sort 42ml 51645A ny 114 gram ---- tom 68 gr.
Farve 30ml C1823A 106 gr.tom??? 136 gram fyldt

mvh MIC