WTC
Fra : Matrixx

Dato : 15-09-01 16:13

Er der slet ingen her der undrer sig over at det overhovedet kunne lade sig
gøre at lave en så stor stillet mission i USA??

Er der slet ingen der kan se hvordan medierne bliver brugt til at manipulere
os, ved at køre på vores følelser??....tænd for CNN og lyt :

WE ARE AT WAR. ( mod hvem og hvor er beviserne, nå jo der blev jo fundet en
bil i den ene lufthavn hvor der i handske rummet lå Koranen og en manual til
et boing fly....må jeg le nu??....det lugter langt væk af et setup og vi
hopper lige i den. )

THIS IS THE WORST SENARIO THAT COULD HAPPEN AGAINST USA. ( nej det kunne
være langt være, A-bombe, Bakteroloiske bomber...osv )

Spørg jer selv hvad USA for ud af denne forfærdelige gerning.

Mere Kontrol med befolkning, pga alle de skærpede forholds regler der vil
blive indført i den næste lange tid.

De taler nu om at fjerne de regler som deres efterretnings tjenester
arbejder under og som beskytter os og vores privat liv. Da det her er en ny
form for krig og det kræver nye regler, som de jo siger.

Hvem tjener penge på at starte en krig.

Regeringen kan ikke gå i krig med mindre de har befolkningen's opbakningen
og hvordan får man den, nogen der husker Pearl Habor, den samme metode.

Mvh Finn Nissen

Fra : Rick Madsen

Dato : 16-09-01 22:47

Matrixx skrev:

> [...]
> og hvordan får man den, nogen der husker Pearl Habor, den samme metode.

Som det allerede er blevet påpeget flere gange i medierne, så er der
flere punkter hvorpå WTC/Pentagon-angrebet adskiller sig fra Pearl
Harbour end der er lighedspunkter.

Den verdenskrig, som den amerikanske præsident har erklæret, med stor
opbakning fra sin befolkning og sine allierede, er derimod begyndt med
samme taktik hvormed USA selv afsluttede den forrige verdenskrig;
Massedrab på en sagesløs civilbefolkning: Hiroshima/Nagasaki-angrebene.

USA har, som alle verdens lande har det, en 'national-karma' som den
nødvendigvis fortsat er tvunget til at udleve. Spørgsmålet om hvem det
er der har startet krigen eller har skylden, er i denne sammenhæng
faktisk mindre væsentlig.

hvm

--
Thi der er intet skjult,som ikke skal åbenbares,og
der er intet hemmeligt,som ikke skal blive kendt.

All will be revealed.
--- Led Zeppelin, 'Kashmir'

Fra : |ntruder

Dato : 18-09-01 18:46

Rick Madsen <hvm@mail.uni2.dk> wrote in message news:<3BA51DE5.5DAD@mail.uni2.dk>...
> Matrixx skrev:

Yes we are in war.

From: smith@sdf.lonestar.org (|ntruder)
Newsgroups:
alt.astrology.moderated,alt.astrology,alt.astrology.marketplace,alt.astrology.asian

Subject: Nov 11th Terrorist Alert

November 11th 2001 from the chart of the terrorist to USENET.
Not a _possible_ but sure major strike kamikaze fashion,
Astro*Carto*Graphers needed! Please notify your county
of your calculi as to any _doubt_ to an endangered area.

The sun is in a traditionally evil, and close to Alpha Serpentis
position, interessed by the terrorist born March 10th 1957 and
active by Pluto Saturn transit that day.

Plaese astrologers, security, take heed of that day; data coming
up puck@puck.dhs.org t8@puck.dhs.org http://puck.dhs.org

Usenet communicators please repost in valid newsgroups!
Use http://www.newzbot.com if in difficulty!

Submit your calculations and let us pipe up the informations
to National Security via e-mail very promptly.

http://puck.dhs.org/reports

Nov 11th is Veteran's Day.

From: |ntruder <smith@sdf.lonestar.org>
Reply to: smith@sdf.lonestar.org
Date: Mon, 17 Sep 2001 12:28:33 +0200
Newsgroups:
alt.support.religion.islam.taliban
Followup to: newsgroup
Subject:
Nov 11th 2001 Kamikaze Attack
http://puck.dhs.org/reports
Date:
Mon, 17 Sep 2001 09:30:04 +0200
From:
|ntruder <neo@shell.marmoset.net>
Newsgroups:
Nov 11th
Alert! (p2
of 3)
alt.security.terrorism.flight800

The pivot day for National Security due to the terrorist's Pluto
Saturn

transit!

Today risky New Moon with hijacking cubewano transneptuner 1996QB1
at
the
descendant at Washington, D.C.

Read more http://puck.dhs.org/reports

Fra : N/A

Dato : 16-11-01 19:09

Fra : P.N.

Dato : 16-11-01 19:09

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> wrote in message

hej Carsten og Finn
jeg ved ikke om i har lagt mærke til det, men der var kun 4 Israelere blandt
de omkomne i WTC.
de øvrige 250 Israelere der var ansat på WTC, glemte at møde på arbejdet den
dag.
Jeg vil vædde på at de af WTC arbejderne der er frimurere, heller ikke mødte
på arbejdet den dag.
Jøderne og de lede frimurere, har en plan om at overtage den finansielle
sektor. Om de stod bag katastrofen
eller om de bare vidste hvad der skulle ske det ved jeg ikke, men
traditionen tro kommer de altid stærkere ud af
det her, mens den øvrige verden taber penge.
MVH P.N.

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 22-11-01 19:35

Hej P.N
Har du sat dig ind i hvad der skulle være løbet af stablen den dag fra bl.a
WTC computers og fra Pentagon ? -- Hvis ikke - så er det en god ide at
besøge www.nesara.com -brug Google --
-
-
-
Jeg er personligt fuldt ud enig med dig i, at det er en veliscenesat action
fra de selv samme - altså:
Det militær/industrielle complex i "skøn" forening med den jødekontrollerede
højfinans der ikke kan få deres dagsorden igennem på den gode måde som har
iværksat det på den onde måde.

Endemål et er jo Een Verdensregering der råder over een verdensøkonomi.

Har jeg ret ell. har jeg ret .... ?

Fra : P.N.

Dato : 23-11-01 01:20

> [...]
> iværksat det på den onde måde.
>
> Endemål et er jo Een Verdensregering der råder over een verdensøkonomi.

Kære Professor Carsten du har som altid ret. jeg så at svensk tekst-tv at
denne meddelse d, 30/10
http://www.svt.se/nyheter/index.html
i følge svensk tekst-tv har en russisk regerings kommision udgivet denne
medelelse:
<snip>
32 miljoner offer för Sovjet-terror"

32 milj människor dog i utrensningar och terror i Sovjetunionen 1917-45.

Det sade den ryska regeringens utredare, Alexander Jakovlev, i går. Han
leder kommissionen som arbetar för att återupprätta oskyldigt straffade
människor under Stalin-tiden.

-Politiska repressalier dödade
32 miljoner människor, varav 13 mil-
joner under inbördeskriget 1918-22,
sade Jakovlev enligt Interfax.

Enligt kommissionen dog årligen mellan 20 och 27 procent av fångarna i de
sovjetiska fånglägren.
<snip>

jeg var på biblioteket i dag og ledte efter
en artikel om de 32 millioner russere der blev myrdet under Stalins
udrensninger 1918 -1945.

Det viste sig at ingen danske aviser ville trykke historiens om historiens
største folkemord.
Men forestil dig at der blandt de omkomne havde været 3 % jøder, så havde de
ryddet forsiden
på stedet.

Nå men medens jeg ledte efter den førnævnte artikel, så jeg en anden artikel
i politiken d, 30/10 skrevet af jødinden
Hanne Foighel, hun skrev en artikel om at 5 Israelere blev taget på fersk
gerning tæt på WTC i en lastbil fyldt til randen
med sprængstoffer, på den 11/9. Nu ville hun have os til at tro at det var
en fejltagelse at de kørte rundt på Manhatten
med en lastbil fyldt med plastisk sprængstof !!. Det kan man da kalde for et
uheld.

MVH P.N.

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 23-11-01 13:48

Hej P.N

Jeg tror at du også har ret omkring "contrarevolutionen" i Sovjet og hvad
deraf fulgte, og som du selv pointerer - det manglende høje tabstal for
jøder.

Det var en interessant oplysning vedr. Foighel's artikel om de jøder der
blev taget på fersk gerning med sprængstoffer på Manhattan Island - hun
siger jo næsten at der var jøder indblandet i udåden !
-DET SIGER JEG OGSÅ.

Nåh - men jeg sidder her med den landsomdelte søndagsavis fra 4. 11 2001. På
bagsiden er der en lille "klumme" der har titlen "Verden Rundt". Her er så
en direkte avskrift af denne nyhed.

Citat : GULD OG SØLV UNDER WTC.

USA - 375 tons guld-og sølvbarrer til en værdi af 3.1 mia. kr. druknede
under murbrokkerne, da World Trade Center i New York styrtede sammen
11.september. Men iflg.Daily News er det lykkedes at få gravet nogle af de
underjordiske bokse med barrerne frem. Indholdet er nu bjerget til et
hemmeligt sted. Formentlig var der også andre værdier, f.eks. juveler i
boksene, men hverken myndigheder eller banker vil bekræfte det.

citat slut.

Der skal nok dukke nyt frem om dette - senere

Fra : WhiteDemon

Dato : 26-11-01 02:13

> [...]
> traditionen tro kommer de altid stærkere ud af
> det her, mens den øvrige verden taber penge.

Hej P.N

G.W.Bush skulle efter sigende også være 33 grad's Frimurer (
Pudsigt... NOT
Man har fundet ud af at 34 ud af de 43 præsidenter USA har haft, kan
spores genetisk tilbage til "Alexander den store" og "Charlemagne".
En Præsident i USA bliver bliver ikke valgt af folket, han er valgt på
forhånd.....og der er tusinder andre ting, men i har sikkert hørt om det.
En forfatter som har åbnet mine øjne er David Icke, i kender ham
sikkert, hvis ikke, så læs hans bøger, glem hvad andres holdning er om ham
og vurder for jer selv.

Med kærlig hilsen WhiteD

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 17-12-01 13:26

Hej Matrix

Jo - Jeg kender David Icke og det meste af hans forfatterskab.
Jeg har læst flg værker:

Robots Rebellion.
....and the Truth shall set you free.
Biggest Secret.

Desuden er jeg fuldstændig enig med ham i hans opfattelse af "modus operandi" ---
- nemlig problemstillingen : "Problem-Reaction-Solution"

--jeg tror heller ikke at det har undgået din opmærksomhed !

----eller hva' siger du ....

Mvh Sinclair

Fra : Matrixx

Dato : 28-12-01 17:48

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Nej, "Problem - Reaction - Solution" er et prinzip / metode der er blevet
anvendt i tusinder af år og mere end nogen sinde i dette århundrede,
når man først kender det, så ser man TV / NYHEDERNE på en helt ny måde :).

Har du eller's læst nogle bøger du kan anbefale at læse?

Med kærlig hilsen, Matrixx