Porte på en speedstream
Fra : Jens

Dato : 15-09-01 14:20

Er der nogle som har et trik til at man kan åbne porte på sin SpeedStream
5781 router

Fra : Peter Ravn

Dato : 15-09-01 14:47

Se evt www.marlow.dk -technical stuff -pro@cces router setup.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Jens

Dato : 15-09-01 15:13

Tak for link

Pyhaa man har jo helt sved på panden.......skal/skal ikke

Jeg fixet engang mit dvd drev med nogle farlige handlinger, det køre stadig
perfekt så det ender nok med jeg gør det....

Fra : Brian Ibsen

Dato : 16-09-01 19:25

Du kunne jo evt. starte med at lave en backup af hele configurationen....