hest og Pony søges
Fra : Karin & Frank

Dato : 16-12-00 17:22

Hej !!!

Jeg vil gerne have en annonce på.

Jeg Søges en hest fra ca. marts som jeg må låne fuldtids, eller ... /du må
selvfølgelig også gerne ride her, mod jeg så låner din hest nogle dage om
ugen)
det jeg søger en en almindelig dejlig hest som gerne må kunne lidt dressur
og være stabil til terræn ridning ( skovtur) jeg har redet i 17 år og er 27
år, har selv haft hest i mange år.
Men jeg får stadigvæk privat undervisning, og vil gerne fortsætte det på
evt. din hest, man kan jo altid lære noget nyt........
Hvad kan jeg tilbyde, da den hest jeg gerne vil låne skal stå her hjemme hos
mig, da vi har gode forhold. Og jeg elsker at de er her, samt at kunne sige
godmorgen og godnat er dejligt.......l.....

Økonomien må vi snakke os tilrette om.

Jeg bor ved Tranbjerg (Tiset) bus 52 til døren, 4 tønder land hvor vi har
sommer græs og lille stald til strigling og opbevaring af udstyr, samt en
stor banevogn på marken som læ hus, samt der er vandkop til vand på marken.
og dagligt opsyn, ny anlagt ridebane. og gode strigle forhold udefor. Om
sommeren er her 2.-3 heste og muligvis en pony. vi har ikke heste her om
vinteren men fra ca. marts/april kommer de andre heste og er her til ca.
oktober/ nov.
Kom og kig eller ring til mig på 86929181.

Vi søges også en lille sød pony tilredet som hygge pony til en pige på 4 år.

Navn: Karin Thøgersen
Email: karin.frank@image.dk
Telefon: 86929181
Postnr: 8355