2 ghz?
Fra : Cerberus

Dato : 15-09-01 12:10

Hej ng.
Jeg ville bare lige høre om 2 ghz grænsen er nået. I Zitech kataloget har de
nemlig en 2 ghz processor til salg, og jeg mente egentlig ikke at den var
nået endnu.

--
Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail.com

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 15-09-01 12:29

In article <3ba336f8$0$981$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Cerberus wrote:
> [...]
> nemlig en 2 ghz processor til salg, og jeg mente egentlig ikke at den var
Det er ca. 2 uger siden:
http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=9258

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Bruun

Dato : 15-09-01 12:51

Hejsa,
"Cerberus" <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote in message
> [...]
de
> nemlig en 2 ghz processor til salg, og jeg mente egentlig ikke at den var

Det er vist en / to måneder siden?!

Mvh Kim Bruun

Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 15-09-01 19:48

On Sat, 15 Sep 2001 13:50:46 +0200, "Bruun" <dikkedarer@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa,
>"Cerberus" <hr_overgeneral@hotmail.com> wrote in message
>de
>
>Det er vist en / to måneder siden?!

det er et stykke tid siden, jeg har lige selv samlet en på midt
arbejde og kan da sige at den køre ganske fornuftigt.

Lasse Bodilsen <-> Sca@BodyCount.dk
A1260@50/BPPC@240/BVPPC/64mb/2gig/Os3.9
Tbird900/GeForceDDR/128mb/47gig/WinXP

Fra : JOHN NIELSEN

Dato : 15-09-01 13:13

der er faktisk nogle nørder der har fået den op omkring de 2300 mhz

Fra : DWM

Dato : 15-09-01 21:53

"JOHN NIELSEN" <john.michael.nielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> der er faktisk nogle nørder der har fået den op omkring de 2300 mhz

Øh det kan man nu også med deres 1.8 med det rigtige udstyr.
Mon ikke man kan få deres 2 giga over det.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Anders Lund

Dato : 15-09-01 13:25

> [...]
de
> nemlig en 2 ghz processor til salg, og jeg mente egentlig ikke at den var

Grænsen har været overskredet i langtid, men det er først for nyligt at
2ghz'eren er kommet i handel.

Anders Lund
anders@itnews.dk
Webmaster for www.GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Peden

Dato : 15-09-01 13:58

Intel viste en 3.5 Ghz frem for ikke så længe siden.
Men der går nok lidt før den kommer i handelen.

mvh
Peter

Fra : Jesper Sloth

Dato : 15-09-01 22:13

"Peden" <peden@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> Intel viste en 3.5 Ghz frem for ikke så længe siden.
> Men der går nok lidt før den kommer i handelen.
>
> mvh
> Peter
Hej

Snakkede lige med en af vennerne der var til en lukket forestilling med
Intel hvor de kørte med en 4Ghz.

Jeg ved desværre ikke mere.

Mvh

Jesper

Fra : P.R

Dato : 15-09-01 22:13

Intel har lavet p4 2ghz

Fra : Jackster

Dato : 17-09-01 07:03

Der står 108 styk af disse 2 Ghz i TDC nye boomtown cafe i København....

/Jackster, Århus N

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 10-04-02 15:14

Intel har lavet 4 GHz, men det er stadig ikke under normal blæser køling.
Men 3 GHz skulle køre men normal blæser køling, så nu er det bare et
spørgsmål om tid inden Intel vil fri give den. Og sætte AMD ned på den plads
hvor de høre til :)

Stryx