Hjælp hjælp !!!
Fra : Birte

Dato : 15-09-01 07:10

Er der nogen som kan råde mig med dette problem??
Packard Bell 6450 med 10GB HD, ekstra installeret 40GB, hvor de 33GB kan
ses. Den ekstra HD, partitioneret i 3 sektioner, læses af WIN98 indtil
formatering af C (10GB), nu kan WIN98 ikke finde de andre drev, men i BIOS
findes den. Hvad kan jeg gøre for igen at læse data på 40GB HD??? Er det
WIN98, som mangler noget??
Venlig hilsen Birte

Fra : Peter Ravn

Dato : 15-09-01 10:58

Har du husket at lave de resterende til extended partion, ellers ligger
problemet der.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Birte

Dato : 15-09-01 11:08

Hej Peter
Hvis du mener at opdelingen af 40GB HD er i orden, er det helt fint, da det
hele har kørt perfekt, inden virusangreb, men efter ejeren har formateret C,
vil WIN ikke finde de andre drev, i BIOS er den der ????
Og jeg har også prøvet at installere MBR, og den tog den, men ingen virkning
vh Birte

Fra : Peter Ravn

Dato : 15-09-01 12:53

Prøv evt. at give mig et ring på 64412361, så kan vi prøve at snakke om det.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Birte

Dato : 16-09-01 10:11

Hej Peter
Tak for venligheden.
Vil det kunne passe dig sidst på eftermiddagen (ca. 16.30) en dag i næste
uge.

Fra : Peter Ravn

Dato : 16-09-01 16:45

Ja det passer mig fint.

--
Med Venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Birte

Dato : 20-09-01 21:01

Hej Peter
Jeg siger tak for din hjælp, men PC-ejeren har opgivet.
Endnu engang tak
Venlig hilsen Birte